تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

نقد و بررسی هواوی y8s

هواوی y8s از تاریخ 21 می 2020 وارد بازار شد و از آنجایی که جزء معدود گوشی‌های برند هواوی است که از خدمات گوگل پشتیبانی می‌کند و بعلاوه گوشی وای 8 اس قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، از همان ابتدا با استقبال قابل‌توجهی رو‌به‌رو شد. اگر قصد خرید یک میانرده باکیفیت دارید، هواوی y8s گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود که البته تنها دلیل برای این ادعا اقتصادی بودن گوشی وای 8 اس نیست؛ در ادامه با بررسی قیمت گوشی هواوی وای 8 اس و مشخصات فنی گوشی هواوی y8s و در کنار هم قرار دادن این دو، دلایلمان را برایتان شرح خواهیم داد. با آی بی سیم همراه باشید.

صفحه نمایش هواوی وای 8 اس

نمایشگر گوشی هواوی وای هشت اس حاشیه‌های باریکی دارد، البته حاشیه‌های قسمت پایین کمی بیشترست؛ همچنین 82.8 درصد از پنل جلویی را در اختیار دارد. در مورد کیفیت این نمایشگر بایستی گفت با اینکه نمایشگر تنالیته سردی دارد، اما نمایش تصویر در آن عالیست و رنگ‌ها را به درستی نشان می‌دهد، البته فراموش نکنید که همیشه در قسمت تنظیمات، امکان سفارشی کردن رنگ وجود دارد.

این نکته را هم فراموش نکنید که HUAWEI Y8S قیمت روز متناسبی دارد و اگر اهل تماشای فیلم در شبکه‌های اجتماعی هستید، هواوی y8s ، به خوبی به این نیاز شما پاسخ خواهد داد و بد نیست بدانید که با روشنایی حدوداً 400 نیت گوشی y8s مناسبی محسوب می‌شود که در نور زیاد روز استفاده از آن آسان‌ است و اگر این میزان روشنایی برایتان کافی نبود ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که از حالت دارک مود و یا همان حالت تیره استفاده کنید.

باتری گوشی هواوی هواوی وای 8 اس

مشخصات گوشی وای 8 اس از نظر باتری متناسب است، در واقع ظرفیت باتری 4000 میلی‌آمپرست و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. لازم به ذکرست که HUAWEI Y8S از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و با سرعت شارژ 10 واتی هواوی y8s برای شارژ شدن از 0 تا 100 درصد به زمانی در حدود 2 ساعت و 10 دقیقه نیاز است. البته در رنج قیمت گوشی هواوی y8s عدم برخورداری از شارژ سریع طبیعیست.

با این حال با باتری HUAWEI Y8S ، می‌توانید بدون دغدغه و بی‌وقفه تا 50 ساعت تماس بگیرید، 42 ساعت موزیک پخش کنید و 7 ساعت فیلم تماشا کنید. این بدین معناست که دیگر نگران نیاز مداوم و سریع به پریز برق نباشید.

بدنه و ساختار

عکاسی با موبایل این روز‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و کمپانی‌های بزرگ به خوبی می‌دانند که چطور به این نیاز کاربران پاسخ دهند. خوشبختانه دوربین‌های خوب و با کیفیت دیگر مختص پرچمداران نیست و میان‌رده‌های بازار نیز از دوربین‌های عالی استفاده می‌کنند؛ هوآوی یکی از کمپانی‌هایی است که به کیفیت دوربین اهمیت زیادی می‌دهد و برای این نیاز مشتریان ارزش زیادی قائل است.

موبایل هوآوی مدل وای 8 اس دارای یک صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه بوده که 2 دوربین سلفی در بالا و مرکز آن قرار گرفته است. با توجه به اندازه بزرگ این فبلت، دکمه های تنظیم صدا و قفل گوشی در جای مناسبی در سمت راست تعبیه شده تا کاربران عزیز، دسترسی راحت تری برای کنترل داشته باشند.

سخت افزار

موبایل هوشمند HUAWEI Y8S به یک چیپست هشت هسته ای Kirin 710 دوازده نانو متری مجهز شده است. همچنین پردازشگر گرافیکی این محصول، Mali-G51 می باشد.

دوربین ها 

موبایل هواوی وای 8 اس دارای دو دوربین اصلی بوده که دوربین 48 مگاپیکسلی آن، عکس های عریض (Wide) می گیرد و دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر، عکس های  پرتره و عمیق (Depth) را از شما عزیزان خواهد گرفت. موبایل هوشمند HUAWEI Y8S  دارای ویژگی های HDR, panorama بوده و کیفیت فیلم برداری آن به صورت 1080p می باشد.

مزایا هواوی y8s :

  • طراحی مدرن و امروزی
  • پشتیبانی از سرویس‌های گوگل
  • استفاده از دوربین سلفی دوگانه
  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با کیفیت
  • پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی
  • قیمت هواوی y8s و ارزش خرید بالای آن

معایب هواوی y8s :

  • عدم وجود قابلیت فست‌شارژ
  • تنها یک نسخه‌ی رم 4 گیگابایتی
  • عدم پشتیبانی از nfc
  • عدم استفاده از لنزهای متنوع‌تر نظیر لنز ماکرو
  • جلوه‌ی براق که به سادگی لک می‌شود و جای انگشت روی پنل پشتی می‌ماند
مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

64 گیگابایت 4 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

2 مگاپیکسل
48 مگاپیکسل

سلفی

8 مگاپیکسل (لنز واید، f/2.0) 2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)

نمایشگر
ابعاد

6.5 اینچ (~82.8% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

1080 در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~396 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

پلتفرم
پردازنده

8 هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Cortex-A73 و چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Cortex-A53)

سیستم عامل

– EMUI 9.1
– اندروید 9.0 (پای) (همراه با سرویس‌های گوگل)

صدا
جک 3.5 میلی متری

بله

باتری
باتری

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ 10 وات

شبکه
فناوری

GSM / HSPA / LTE

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS، GLONASS، BDS

بلوتوث

4.2، A2DP، LE

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی هوآوی وای 8 اس (HUAWEI Y8S) ظرفیت 64 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی