گوشی سامسونگ گلکسی آ 50 اس (Samsung Galaxy a50s) ظرفیت 64 گیگابایت

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

جعبه محتویات سامسونگ گلکسی آ 50 اس

Samsung Galaxy a50s در جعبه‌ای کاملا مشابه A50 ارائه می‌شود که تصویر بزرگی از گوشی همراه با نام و برخی مشخصات روی آن دیده می‌شود. درون این باکس طبق انتظار جدا از خود گوشی و نوشته‌های راهنما، به یک قاب شفاف انعطاف‌پذیر، یک شارژر، کابل USB-C و هدست سیمی بر می‌خوریم که هیچ‌یک با تغییری نسبت به گذشته همراه نشده‌اند.

هدست سیمی دستگاه که پیش از این در دیگر اعضای سری A از جمله A30 و A50 نیز به همین صورت حضور داشت ظاهر و کیفیت چندان فوق‌العاده‌ای را ارائه نکرده و تک دکمه جای گرفته روی سیم آن نیز کمک چندانی به کنترل موسیقی در حال پخش نمی‌کند.

طراحی ظاهری سامسونگ گلکسی آ 50 اس(Samsung Galaxy a50s)

اولین فاکتوری که A50s را از A50 پیشین جدا می‌کند طراحی ظاهری این مدل است. در بخش رویی تفاوتی نسبت به گذشته دیده نمی‌شود و در اینجا نیز با یک صفحه‌نمایش بزرگ سرتاسری روبرو می‌شویم که ناچ نیم‌دایره‌ای کوچکی در بالای آن حضور داشته و در پایین نیز حاشیه‌ اندکی به چشم می‌خورد. حاشیه دورتادور گوشی در نسخه مشکی‌رنگ در اختیار ما، تا حدود زیادی به رنگ بخش پشتی شباهت دارد و اثرات انگشت نیز در آن جذب می‌شود.

Samsung Galaxy a50s
Samsung Galaxy a50s

ابعاد و وزن سامسونگ گلکسی آ 50 اس

A50s از ابعاد 7.7×74.5×158.5 میلی‌متر برخوردار است که در مقایسه با A50 تنها 0.2 میلی‌متر در عرض با کاهش روبرو شده و در سایر موارد تغییری را نسبت به گذشته نشان نمی‌دهد. این ابعاد مثل گذشته در مقایسه با دیگر 6.4 اینچی‌های هم‌رده حاضر در بازار مناسب بوده و به جای‌گیری بهتر گوشی در دست منجر شده است.

در این میان از خمیدگی کاور بخش پشتی که این مدل را حتی نازک‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد، نیز نمی‌توان غافل شد.

Samsung Galaxy a50s
Samsung Galaxy a50s

صفحه‌نمایش سامسونگ گلکسی آ 50 اس

صفحه‌نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED حاضر در گلکسی A50s از روی اعداد و ارقام همان پنل حاضر در A50 ست که از وضوح 1080×2340 پیکسل یا فول اچ‌دی پلاس در نسبت 19.5:9 برخوردار بوده و قطر آن در حالت مربعی به 16.21 سانتی‌متر می‌رسد.

در منوی Display دستگاه امکان فعال کردن Night mode (برای تیره کردن پس‌زمینه منوها) و Blue light filter (برای کاهش فشار روی چشم در هنگام کار کردن با گوشی در تاریکی) در نظر گرفته شده و با انتخاب گزینه Screen mode نیز می‌توان حالت صفحه‌نمایش را از بین دو گزینه Natural و Vivid انتخاب کرد.

این گزینه در حالت پیش‌فرض روی Natural قرار دارد و با انتخاب Vivid، طبق انتظار با رنگ کاملا اشباع‌شده‌تری روبرو می‌شویم که می‌توان میزان گرمای آن را به صورت دستی تعیین کرد و با انتخاب گزینه Advanced settings نیز شدت سه رنگ قرمز، سبز و آبی به صورت جداگانه قابل تغییر است.

این بخش در مقایسه با A50 که در این بخش جدا از گزینه Adaptive display پیش‌فرض سه حالت دیگر از جمله AMOLED cinema همراه با AMOLED photo و Basic را ارائه می‌داد تغییرات مشخصی را تجربه کرده است.

Samsung Galaxy a50s
Samsung Galaxy a50s
مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

64 گیگابایت 4 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

48 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل

سلفی

32 مگاپیکسل (لنز واید 25 میلی‌متری، f/2.0)

نمایشگر
ابعاد

6.4 اینچ (~85.1% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

1080 در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~403 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

پلتفرم
پردازنده

8 هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Cortex-A73 و چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Cortex-A53)

سیستم عامل

اندروید 9.0 (پای)

صدا
جک 3.5 میلی متری

بله

باتری
باتری

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ سریع 15 واتی

شبکه
فناوری

GSM / HSPA / LTE

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS

NFC

بله (وابسته به بازار عرضه)

بلوتوث

5.0، A2DP، LE

رادیو

رادیو اف‌ام

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی سامسونگ گلکسی آ 50 اس (Samsung Galaxy a50s) ظرفیت 64 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی