گوشی سامسونگ گلکسی A70 ظرفیت 128 گیگابایت(Samsung Galaxy a70)

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

طراحی سامسونگ سامسونگ گلکسی A70

سامسونگ از همان فرمول طراحی آشنای دیگر اعضای سری A به‌خصوص A50 در گلکسی A70 بهره گرفته است. قاب پشتی دستگاه از جنس 3D Glasstic (نامی که سامسونگ برای آن انتخاب کرده است) ساخته شده است؛

این ترکیب ماهیتی پلاستیکی دارد اما ظاهر فریبنده‌ی آن شیشه را در ذهن تداعی می‌کند. بافت براق قاب پشتی، هاله‌ای از رنگ‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد که ظاهر زیبایی به آن بخشیده است؛ قاب دستگاه حس پلاستیک را به شما القا نمی‌کند و کیفیت مناسبی دارد اما به دلیل فقدان لایه‌ی محافظ باید مراقب خش‌‌افتادن آن باشید.

سامسونگ گلکسی A70

نمایشگر و اسپیکر سامسونگ گلکسی A70

گلکسی A70 به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده است که یکی از بزرگ‌ترین‌ها در محصولات این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود.

این نمایشگر کشیده با نسبت ۲۰ به ۹ خود نزدیک به ۸۶ درصد جلوی گوشی را به خود اختصاص داده و بریدگی قطره‌ای در بالای آن خودنمایی می‌کند. در بحث رزولوشن طبق انتظار با پنلی FHD+ (۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) رو‌به‌رو هستیم که تراکم ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد؛

این رقم برای یک میان‌رده مناسب و استفاده از نمایشگر با تراکم بالاتر در این بازه‌ی قیمتی فاقد توجیه اقتصادی است. تصاویر در نمایشگر شارپ به‌نظر می‌رسند و آیکون‌ها، اجزای رابط کاربری و تصاویر مشکلی از بابت دیده‌شدن مرز پیکسل‌ها ندارند.

سامسونگ گلکسی A70

نرم‌افزار و رابط کاربری سامسونگ گلکسی A70

سامسونگ با One UI روح تازه‌ای به رابط کاربری گوشی‌های خود داد و بلاخره «رابط کاربری» را از فهرست نقاط ضعف گوشی‌هایش حذف کرد.

شاید هنوز هم One UI سریع‌ترین و بهینه‌ترین رابط در بین گوشی‌های اندرویدی نباشد اما قدمی بزرگ در راستای بهبود تجربه‌ی کاربری توسط کره‌ای‌ها محسوب می‌شود. در این رابط کاربری دیگر خبری از پیچیدگی‌های پیشین نیست و مولفه‌های طراحی به‌گونه‌ای کنار هم چیده شده‌اند که به‌سادگی در دسترس باشند.

دوربین سامسونگ گلکسی A70

با گسترش شبکه‌های اجتماعی و نیازهای کاربران، عکاسی با موبایل در چند سال اخیر وارد فاز جدیدی شده است؛ اضافه‌شدن حالت عکاسی شب، اضافه‌شدن دوربین‌های اولتراواید و تله‌فوتو و پیشرفت پردازش‌های تصویر راه خود را به میان‌رده‌ها نیز باز کرده‌اند.

اما آیا گلکسی A70 دوربین قابل‌دفاعی در رده‌ی قیمتی خود دارد؟ گلکسی A70 همانند گلکسی A50 با سه دوربین واید، اولتراواید و یک حسگر تشخیص عمق روانه‌ی بازار شده است.

سامسونگ گلکسی A70

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

128 گیگابایت، 6/8 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

32 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل

سلفی

32 مگاپیکسل (f/2.0)

نمایشگر
ابعاد

6.7 اینچ (~86% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

2400 در 1080 پیکسل، 19.5:9 (~393 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

پلتفرم
پردازنده

8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Kryo 460 طلایی و شش هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Kryo 460 نقره‌ای)

سیستم عامل

– وان UI
اندروید 9.0 (پای)

صدا
جک 3.5 میلی متری

بله

باتری
باتری

باتری غیر قابل تعویض
لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ سریع 25 واتی

شبکه
فناوری

GSM / HSPA / LTE

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS

NFC

بله (وابسته به بازار عرضه)

بلوتوث

5.0، A2DP، LE

رادیو

رادیو اف‌ام

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی سامسونگ گلکسی A70 ظرفیت 128 گیگابایت(Samsung Galaxy a70)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی