هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 90(Lenovo XT90)

برند لنوو دسته:
تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 90(Lenovo XT90) یکی از مدل هندزفری های بلوتوثی دو گوش کمپانی لنوو است که به علت برچسب قیمتی مناسب با استقبال خوبی از سمت مخاطبان روبررو شده است.

 

Lenovo XT90

 

نمای کلی هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 90(Lenovo XT90)

مدل XT90 بدلیل برچسب قیمتی معقول،کیفیت بالا،شارژدهی بالا،میکروفن با حذف نویز هوشمند(Intelligent Dual Noise Reduction) به یکی از پر فروش ترین مدلها در بازار تبدیل شده است.جنس بدنه نیز از ABS و TPE ساخته شده است و در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار شده است.

هدفون  Lenovo XT90 به لطف بهره‌گیری از نسخه 5.0 بلوتوث می‌تواند اتصال پایداری را تا فاصله 10 متر ایجاد کند.شما با برداشتن هدفون ها از محفظه شارژ می‌توانید آن را از طریق بلوتوث به دستگاه خود متصل نمایید.

کمپانی لنوو میکروفون دوگانه ای با تکنولوژی حذف نویز در نظر گرفته است که به شما کمک می‌کند تا در محیط‌ های شلوغ و پر سرو صدا با خیال راحت به مکالمه بپردازید همچنین با بکار گیری برد داخلی Acc Audio Decoding موجب شده تا انتقال صدا با کیفیت بالا و بدون هیچگونه وقفه ای(Delay)انجام شود که انتظارات مخاطبان را کاملا برآورده می سازد.

با استفاده از قابلیت لمسی بر روی هدفون‌ها می‌توانید به کنترل موسیقی و وصل یا قطع تماس ها بپردازید.از دیگر ویژگی های این محصول کار کردن هر کدام از هدفون ها به صورت کاملا مجزا است.

هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 90(Lenovo XT90) در برابر عرق و  نم و رطوبت نیز مقاوم است که یکی از ویژگی های جذاب و کاربردی این هندزفری بلوتوث می باشد و  به همین علت گواهی IPX5(استاندارد ضد آب) را بدست آورده است که آن را دربرابر تعریق، نم و رطوبت مقاوم کرده است.

به لطف استفاده از باطری لیتیومی 300 میلی آمپری در کیس و 35 میلی آمپری در هر کدام از هدفون ها دوام شارژ تا 300 ساعت در حالت استندبای(آماده به کار)و تا 20 ساعت در حالت پخش موزیک و مکالمه تشما را همراهی خواهد کرد.

 

Lenovo XT90
                             محتویات جعبه هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 90(Lenovo XT90)

 

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 90(Lenovo XT90)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی