هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo HE05 Pro

برند لنوو دسته:
تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo HE05 Pro نسخه جدید هدفون لنوو HE05 می باشد که توسط کمپانی لنوو روانه بازار شده است تا به فروش خوبی که مدل قبلی پیدا کرده  است برسد.

 

هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo HE05 Pro

 

نمای کلی هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo HE05 Pro

هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo HE05 Pro محصولی از برند لنوو است که به گونه ای طراحی شده که در استفاده طولانی مدت شما را خسته نخواهد کرد.
این محصول بسیار جذاب که از کیفیت بالایی برخوردار است و برای بازی های طولانی و مکالمات روزمره و لذت بردن از موسیقی مناسب است.هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo HE05 Pro به  تل گردنی مجهز است که این ویژگی سبب می شود که این هدست از گوش نیفتد.
هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo HE05 Pro
همچنین این محصول دارای استاندارد IPX5 می باشد و این به این معناست که ساختار این هدست به گونه ای طراحی شده که در برابر رطوبت و تعرق مقاوم خواهد بود.قابلیت ضد تعریق و ضد آب IPX5،برای استفاده هنگام ورزش در شرایط آب و هوایی مختلف،چه در هوای آفتابی و چه در هوای بارانی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
و در  پایان اگر به دنبال یک هندزفری مناسب رای استفاده روزانه،ورزش،دویدن،بدنسازی و … هستید،هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo HE05 Pro یکی از بههترین گزینه ها برای شما خواهد بود.
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo HE05 Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی