هندزفری بلوتوث گردنی هوآوی فری لیس(Huawei Free Lace)

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث گردنی هوآوی فری لیس(Huawei Free Lace) نام ایرفون جدید هوآوی است که به تازگی روانه بازار شده است و با طراحی جذاب و وزن سبک مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است.

 

هندزفری بلوتوث گردنی هوآوی فری لیس(Huawei Free Lace)

 

نمای کلی Huawei Free Lace

Free Lace با توجه به دستگاه‌هایی ساخته شده که پورت USB-C دارند چون برای ست‌کردن این هندزفری کافی است آن را یک بار به پورت USB-C وصل کنید اما می تونید از طریق بی سیم و بلوتوث نیز به آن متصل شوید.

هندزفری جدید هوآوی که دارای نویزگیر است که صدای باد،نویز محیط و تنفس را انتقال نمی‌دهد  و همین باعث می‌شود تا صدا باکیفیت بهتری را هنگام تماس شاهد باشیم.

گوشی ها Free Lace به صورت هوشمند طراحی شده اند چون مغناطیسی هستند و با اتصال آن ها به یکدیگر برای پایان دادن به تماس یا متوقف کردن پخش موسیقی می توان استفاده کرد.

این هدفون از پلاستیک،آلومینیوم و سیلیکون با کیفیت ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است تا حس سبکی و راحتی را به شما با وزن 27 گرم انتقال دهد.

این هندزفری گردنی از کیفیت بسیار خوبی در هنگام موسیقی نیز برخوردار است و از درایورهای 9.2 میلی‌متری برای هدفون ها استفاده شده است و از نسخه بلوتوث 5.0 برای اتصال سریع تر و راحت تر استفاده شده است.

 

Free Lace

دیگر ویژگی ها Huawei Free Lace

یک باتری لیتیومی در این هندزفری تعبیه شده است که برای تعادل در قسمت پایین سمت چپ جایگذاری شده است که تا 18 ساعت موسیقی بدون وقفه یا 12 ساعت مکالمه را انجام دهید همچنین می توانید با استفاده از قابلیت شارژ سریع،تنها با 5 دقیقه شارژ کردن می توانید تا 4 ساعت از موسیقی لذت ببرید.

هوآوی Free Lace همچنین تا 12 روز در حالت استندبای می تواند شارژ نگه دارد.

یکی از جالب ترین ویژگی‌های Free Lace این است که برای شارژ کردن آن نیاز به کابل جداگانه‌ای  نخواهید داشت و به‌گونه‌ای طراحی شده است که در کنار دکمه‌های کنترلی و کمی پایین‌تر از گوشی سمت راست می‌توانید دو قطعه بدنه را از یکدیگر جدا کرده و آن را به‌راحتی به گوشی یا تبلتی که دارای ورودی Type-C است متصل نمایید و با این روش Free Lace به سرعت شارژ خواهد شد و دیگر نیازی نیست نگران شارژ شدن آن باشید.

البته همچنان می‌توانید از یک شارژر نیز برای شارژکردن این هدفون استفاده نمایید و آن را از طریق یک کابل USB-C شارژ کنید.

 

Free Lace

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث گردنی هوآوی فری لیس(Huawei Free Lace)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی