هندزفری بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز پلاس(Samsung Galaxy Buds Plus)

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پلاس(Galaxy Buds Plus) اولین سری هدفون توگوشی بی‌سیم معرفی شده توسط سامسونگ با بلندگوهای 2 کاناله که توسط AKG تنظیم شده است که صدای بم عمیقی ارائه می‌کند و دارای سیستم 3 میکروفونی تطبیق‌پذیر برای تماس‌هایی با صدای شفاف و واضح و شارژ باتری با دوام طولانی است و در نتیجه از کیفیت موسیقی و تماس می توانید لذت ببرید.

 

گلکسی بادز پلاس

 

ساختار کلی گلکسی بادز پلاس

سامسونگ با طراحی سه میکروفون در این مدل،دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی،توانسته با حذف نویز محیط،تماس و موسیقی با کیفیتی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

هدفون ها را با یک بار شارژ کامل می توانید به صورت مداوم 11 ساعت از آن ها استفاده کنید و با شارژ کردن محفظه شارژ این زمان دوبرابر می شود که برای هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس زمان قابل قبولی به نظر می رسد.

قابلیت شارژ سریع برای وقفه‌های کوتاه،نامی است که سامسونگ برای شارژ اضطراری خود انتخاب کرده است؛که شما می توانید تنها با سه دقیقه شارژ کردن گلکسی باذز پلاس خود حدود یک ساعت از آن استفاده کنید.

شما می توانید با ضربه‌های ساده روی هدفون توگوشی،در میان فهرست پخش خود بگردید،به تماس‌ها پاسخ دهید و میزان صدا را تنظیم کنید و برای داشتن کنترل بیشتر و عملکرد مستقل از گوشی،فرمان‌های ضربه‌ای را بر اساس سلیقه ی خود تنظیم کنید.‎

 

گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز پلاس از حسگر های شتاب‌سنج،حسگر اثر هال و حسگر مجاورت بهره می برد و از نسخه بلوتوث 5.0 در آن استفاده شده است که با دستگاه های اندرویدی با نسخه 5.0 به بالا سازگار است.

هدفون ها هر کدام 6.3 گرم وزن دارند و با ابعاد 22.5*17.5*19.2 میلی متر طراحی شده اند؛ محفظه شارژ نیز حدود 40 گرم وزن دارد و دارای ابعاد 38.8*70.0*26.5 میلی متر می باشد.

باتری لیتیومی که برای هدفون ها 85 میلی آمپر و محفظه شارژ 270 میلی آمپر ظرفیت دارند برای گلکسی بادز پلاس استفاده شده است.

 

گلکسی بادز پلاس

 

 

 

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز پلاس(Samsung Galaxy Buds Plus)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی