ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS02

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS02 نمونه ی مدرن تر و بروز شده ی Haylou LS01 می باشد که با صفحه بزرگتر و امکانات جدیدتر به بازار ارائه شده است.

در مطلب زیر قصد داریم تا به بررسی این ساعت هوشمند بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش Haylou LS02 مانند مدل قبلی خود دارای شکل ظاهری مربعی شکل می باشد اما اندازه آن با 0.1 اینچ افزایش به 1.4 اینچ رسیده است که با افزایش وضوح تصویر با تراکم پیکسلی 320ppi کیفیت بهتری نشان می دهد.

همچنین صفحه رنگی TFT مدل قبل را در خود حفظ نموده که توسط یه پنل لمسی خمیده ی 2.5D محافظت می شود.

ویژگی های تناسب اندام و سلامتی

ساعت هوشمند Haylou LS02 با داشتن 4 حالت اضافه نسبت به مدل قبلی از 12 حالت ورزشی که شامل دویدن در فضای باز، پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، دوچرخه ثابت، یوگا، دویدن داخل سالن، ژیمناستیک، بسکتبال، فوتبال، قایق سواری و ورزش روزانه بهبود یافته است.

همچنین آنالیز کامل خواب و حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب، الگوریتم‌های هوشمند تشخیص ضربان قلب و قابلیت اندازه‌گیری۲۴ ساعته ضربان قلب و گام شمار از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می باشد.

 

Haylou LS02

 

 

باتری

 

باطری با قدرت 260 میلی آمپر در Haylou LS02 تعبیه شده است که به گفته کمپانی سازنده در حالت استند بای تا 30 روز  دوام خواهد داشت که در نوع خود قابل تحسین است.

دیگر ویژگی و عملکرد ها

 

استفاده از بلوتوث 5.0 در Haylou LS02 علاوه بر بهینه سازی مصرف باتری، یادآوری اعلانات، اتصال پایدار مچ بند به موبایل هوشمند و افزایش قدرت دریافت سیگنال را برای شما تدارک دیده است.

یادآور تماس از دست رفته، یادآور بی تحرکی و نشستن زیاد، کاهش باتری و… از دیگر امکانات جذاب این ساعت هستند.

وزن ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS02 حدود 35 گرم و سیلیکون به کار رفته در بندها، مرغوب و صد در صد ضد حساسیت است.

و در پایان استاندارد حفاظتی IP68 مقاومت کامل در برابر غوطه وری در آب و نفوذ گرد و غبار به آن را باعث می‌شود که برای ورزش‌های آبی مثل قایق رانی و شنا نیاز به جدا کردن این ساعت نباشد.

Haylou LS02

 

مشخصات کلی
نمایشگر
ابعاد

1.4 اینچ (~10.9% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

320در 320

پلتفرم
سیستم عامل

اندروید 4.4 به بالا/ios8 به بالا

باتری
باتری

260میلی آمپر

اتصالات
بلوتوث

5.0، A2DP، LE

سایر مشخصات
وزن

35 گرم

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS02”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی