هندزفری بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز(Samsung Galaxy Buds)

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز(Samsung Galaxy Buds) اولین نسل از سری هندزفری های بلوتوث دو گانه بادز کمپانی سامسونگ است که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه شده است.

سامسونگ با معرفی چهار مدل هندزفری به نام های سامسونگ گلکسی بادز(Samsung Galaxy Buds)،سامسونگ گلکسی بادز پلاس(Samsung Galaxy Buds Plus)،سامسونگ گلکسی بادز لایو(Samsung Galaxy Buds Live) و سامسونگ گلکسی بادز پرو(Samsung Galaxy Buds) Pro قدم بزرگی در زمینه تولید هندزفری های مدرن برداشته است.

 

سامسونگ گلکسی بادز(Samsung Galaxy Buds)

 

نمای کلی Samsung Galaxy Buds

Samsung Galaxy Buds با طراحی جذاب و ارگونومیک راحتی و سبکی را به مخاطب انتقال می دهد و بخاطر همین طراحی خستگی در حین استفاده را احساس نخواهید کرد.

این هندزفری بلوتوث از نسخه بلوتوث 5.0 بهره می برد و با دستگاه های اندرویدی دارای نسخه اندروید 5.0 به بالا اتصال پیدا می کند.

Samsung Galaxy Buds در سه رنگ مشکی،سفید و زرد روانه بازار شده است و از حسگرهای شتاب‌سنج،حسگر اثر هال و حسگر مجاورت نیز بهره می برد.

 

 

Samsung Galaxy Buds

 

هدفون ها دارای 6 گرم وزن می باشند و دارای ابعاد 22.5*17.5*192 میلی متر می باشند؛محفظه شارژ 40 گرم وزن و از ابعاد 38.8*70*26.5 میلی متر تشکیل شده است.

Samsung Galaxy Buds از یک محفظه شارژ با قابلیت شارژ بی سیم وایرلس با ظرفیت 252 میلی آمپری استفاده مرده است و هدفون ها نیز ظرفیت 58 میلی آمپری دارند.

همچنین شما می توانید با اتصال Samsung Galaxy Buds خود به دستیار صوتی سامسونگ(Bixby)تجربه هیجان انگیزتری با هندزفری خود داشته باشید.

 

Samsung Galaxy Buds

 

 

Samsung Galaxy Buds

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز(Samsung Galaxy Buds)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی