هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پرو(Galaxy Buds Pro)

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پرو(Galaxy Buds Pro)

این هدفون‌های توگوشی بی‌سیم هستند و با فناوری جدید خود،صدای فراگیر بی‌سابقه‌ای فراهم می‌کنند در عین حال ANC هوشمند به شما امکان می‌دهد که به‌طور بی‌نقص با قابلیت تنظیم کامل بین حالت‌های کاهش نویز و صدای محیط انتخاب کنید. از این رو می‌توانید صدای محیط را داشته باشید یا جلوی آن را بگیرید. انتخاب با شما است.

 

 

سامسونگ با معرفی هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پرو خط و نشان بزرگی برای رقیبان ترسیم کرده است؛چرا که سامسونگ جزئیات را با ظرافت هر چه تمام تر به تصویر کشیده است؛این هندزفری در کنار دو برادر خود،هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پلاس(Galaxy Buds Plus) و هندزفری بلوتوث گلکسی بادز لایو(Galaxy Buds Live)،معرفی شده است.

 

نمای کلی هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پرو(Galaxy Buds Pro)

هندزفری توگوشی جدید سامسونگ از حسگر های شتاب‌سنج،حسگر ژیروسکوپ،حسگر هال،حسگر مجاورت،حسگر لمس و VPU (واحد دریافت صدا) بهره می برد همچنین از آخرین نسخه بلوتوث یعنی نسخه 5.0 نیز بهره می برد.

هر یک از هدفون های توگوشی 6.3 گرم وزن دارد و دارای ابعاد 20.5*19.5*20.8 است و محفظه شارژ نیز 45 گرم وزن دارد و دارای ابعاد 27.8*50.0*50.2 میلی متر می باشد.

هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پرو(Galaxy Buds Pro) از 6 میکروفون بهره می برد که قابلیت حذف نویز محیط را نیز دارا می باشد و شما با اتصال به دستیار صوتی سامسونگ(Bixby)از امکانات آن نیز می توانید استفاده کنید.

یک باتری لیتیوم یونی وظیفه تغذیه یا شارژ این هندزفری را بر عهده دارد که نسبت به اندازه خود توانایی بالایی از خود نشان داده است.

هدفون های گلکسی بادز پرو دارای گواهی IPX7(مقاومت در برابر آب) را نیز دارا می باشد. و در ضمن شما با داشتن یک گوشی با اندروید 7.0 به بالا به راحتی می توانید از این هندزفری استفاده کنید.

 

 

هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پرو(Galaxy Buds Pro)

 

جزئیات بیشتر از هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پرو(Galaxy Buds Pro)

فناوری حذف فعال سر و صدای مزاحم محیط(ANCهوشمند)در Galaxy Buds Pro تا 99 درصد صدای مزاحم پس‌زمینه را فیلتر می‌کند و میکروفن‌های داخل و خارج به‌طور هم‌زمان صدای مزاحم را کنترل می‌کنند.

برای افزایش یا کاهش صدای محیط سطح ANC را انتخاب کنید. این فناوری از الگوریتم هوشمندی بهره می‌برد که صدای مزاحم را کاهش می‌دهد. در اتوبوس شلوغ آن را فعال کنید یا در کتابخانه ساکت سطح آن را پایین بیاورید؛در صورتی که نیازی به تغییر میزان صدا نیست.

قابلیت دیگر گلکسی بادز پرو قابلیت تشخیص صدا است؛برای مثال زمانی که شما در یک کافه هستید و برای مسدودسازی صدای بیرون از ANC استفاده می‌کنید،به گارسون سفارش خود را بگویید و ANC به‌طور خودکار هنگام صحبت کردن شما غیرفعال می‌شود.

این هدفون‌‌های هوشمند هنگام مکالمه فیلتر کردن را کاهش می‌دهند حتی اگر از حالت صدای محیط استفاده کنید،با کاهش صدای موسیقی ANC را غیرفعال می‌کند و بر صدای میکروفن از شخصی که با شما صحبت می‌کند تمرکز می‌کند.

با اولین استفاده از این هندزفری کیفیت خارق العاده آن شما را به تعجب وا می دارد که حاصل همکاری سامسونگ با AKG است که این صدا توسط Harman،درجه کیفی عالی اعطا شده است.

 

 

 

 

هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پرو(Galaxy Buds Pro)

 

 

شما در قسمت تماس نیز کیفیت خوبی را احساس خواهید کرد زیرا سامسونگ از سه میکروفون برای بالا بردن کیفیت صدا و کاهش نویز استفاده کرده است و با استفاده از طراحی ارگونومیک و حفاظ باد توانسته تا حد زیادی کیفیت تماس را ارتقا دهد.

سوئیچ خودکار از دیگر ویژگی های گلکسی بادز پرو است که به طور مثال زمانی که با تبلت خود فیلم تماشا می‌کنید و تماسی دریافت می‌کنید،Galaxy Buds Pro صدا را به تلفن شما منتقل می‌کند و زمانی که مکالمه را قطع می‌کنید Galaxy Buds Pro به‌طور بی‌نقص دوباره به تبلت متصل می‌شود و بدون نیاز به لمس صفحه از دستگاهی به دستگاه دیگر سوئیچ می‌کند.

سامسونگ برای زمانی که شما هندزفری خود را گم می کنید نیز چاره ای اندیشیده است و ردیابی هدفون‌های توگوشی‌تان آسان کرده است. فقط کافی است برنامه SmartThings را باز کنید.

گوشی‌های شما صدای بوقی ساطع می‌کنند تا بتوانید آنها را به راحتی در اتاق پیدا کنید. و با یافتن آفلاین می‌توانید آخرین مکانی را که مورد استفاده قرار گرفتند حتی زمانی که دیگر به تلفن شما متصل نیستند بیابید.

 

گلکسی بادز پرو

 

باتری لیتیوم یونی که برای این مدل در نظر گرفته شده است در زمان فعالسازی قابلیت کاهش نویز 5 ساعت برای هدفون ها و 13 ساعت برای محفظه شارژ می باشد اما در حالت عادی هدفون ها و محفظه شارژ 28 ساعت برای شما کارایی خواهد داشت.

قابلیت دیگر این هندزفری اشتراک گذاری موسیقی است؛بدون اینکه هدفون توگوشیتان را به اشتراک بگذارید؛

با «هدفونهای توگوشی با هم»،خیلی راحت Galaxy Buds Pro خودتان و دوستتان را به تلفن تان وصل کنید و با هم به آهنگهای دلخواهتان گوش دهید و موسیقی برای هر دوی شما همچنان پخش میشود.

از دیگر قابلیت های گلکسی بادز پرو شارژ سریع برای مواقع اورژانسی است؛پنج دقیقه شارژ به شما یک ساعت دیگر برای پخش زمان می‌دهد. این امر مثل یک چرت روزانه انرژی بخش برای هدفون‌های شما است.

قابلیت Wireless Power Share نیز از نوآوری های سامسونگ می باشد و با اتصال هندزفری خود به پشت گوشی هوشمند خود میتوانید به صورت بی سیم شارژ کنید که البته این قابلیت برای سری جدید گوشی های سامسونگ می باشد.

 

گلکسی بادز پرو

 

 

مشخصات کلی
سایر مشخصات
رنگبندی

Silver/نقره ای
بنفش/Violet
مشکی/Black

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث گلکسی بادز پرو(Galaxy Buds Pro)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی