هندزفری بلوتوث لنوو QT82

برند لنوو دسته:
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث لنوو QT82 که تفاوت چندانی از نظر ظاهری با نسل قبلی خود نداشته است با باتری قوی تر توسط شرکت لنوو روانه بازار شده است.

 

هندزفری بلوتوث لنوو QT82

 

نمای کلی هندزفری بلوتوث لنوو QT82

هندزفری بلوتوث لنوو QT82 با دارا بودن شارژدهی بالا و همچنین برخورداری از درایور پویای 13 میلی متری،صدایی شفاف را به شما ارائه می دهد.
هر یک از هدفون های لنوو QT82 دارای قابلیت لمسی هستند که با استفاده از آن ها می توان کنترل عملکرد هندزفری را به دست گرفت.اگر موسیقی در حال پخش باشد،می توانید با یک بار لمس هندزفری موسیقی در حال پخش را قطع کنید و با دوباره انجام دادن این کار،موسیقی را پخش کنید. این فرآیند هنگام تماس نیز بر قرار است و می توانید پس از دریافت تماس،با یکبار لمس هدفون تماس خود را پاسخ دهید و به مکالمه بپردازید و پس از اتمام مکالمه،با تکرار این کار،تماس را قطع نمایید.
هندزفری بلوتوث لنوو QT82
باتری کیس هندزفری بلوتوث لنوو QT82 دارای ظرفیتی برابر با 400 میلی آمپر ساعت بوده و هر کدام از هدفون ها نیز 40 میلی آمپر ظرفیت دارند. مدت زمانی که این هندزفری قادر به نگه‌داری شارژ خواهد بود در حالت تماس 6 و در حالت موسیقی 8 ساعت می‌باشد علاوه بر این هدفون لنوو می‌تواند برای 80 ساعت در حالت استندبای روشن بماند.
برای شارژ کردن هندزفری یک پورت تایپ سی در نظر گرفته شده است تا سرعت این فرآیند را بیشتر نماید. همچنین با LED های قرار گرفته شده روی بدنه هندزفری خواهید فهمید که میزان باتری باقی مانده هندزفری به چه میزان و چه زمانی نیاز است که آن را به شارژ بزنید
. هندزفری لنوو کیو تی 82 دارای بلوتوث نسخه 5 است و با استفاده از این هندزفری می توان تا فاصله حدوداً ده متری (بدون هیچ مانعی بین هندزفری و گوشی) بدون افت کیفیت صدا را شنید و به موسیقی گوش داد.
هندزفری بلوتوث لنوو QT82
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث لنوو QT82”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی