هندزفری اپل ایرپاد1(Apple Airpod)

برند اپل دسته:
تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

کمپانی اپل با معرفی هندزفری ایرپاد(Apple Air pods) انقلابی در هندزفری های وایرلس ایجاد کرد و به دلیل بالا بودن قیمت این سری از هندزفری ها با فروش غیر قابل پیش بینی مواجه شد و با این سطح فروش کمپانی را مجاب کرد تا نسل این مدل را ادامه دهد.

در این مطلب به بررسی اولین نسل از این مدل هندزفری خواهیم پرداخت.

 

ایرپاد

 

طراحی و ساخت

این مدل هم زمان با معرفی سری هفت آیفون روانه بازار شد تا جاییگزینی برای هندزفری های سیمی اپل باشد و نکته قابل توجه شکل ظاهری و ساختاری این هندزفری بلوتوث می باشد که به حد زیادی شباهت بهندزفری های سیمی اپل دارد بدون داشتن سیم!

با نگاه اول به هندزفری اپل ایرپاد(Apple Airpod) نگران قرار گرفتن راحت آن داخل گوش خواهید شد اما با طراحی ارگونومیک اپل در حالت های راه رفتن،حرکت های روزمره و حتی دویدن به ندرت از گوش خارج می شود.

ایرپاد نسل اول اپل دارای 16×18×40 میلی‌متر ابعاد می باشد و هر گوشی تنها 4 گرم وزن دارد و نسخه بلوتوث در نظر گرفته شده نسخه 4.2 می باشد.

اپل با قرار دادن حسگر های نوری و شتاب سنج شما را قادر می سازد تا برداشتن گوشی از داخل گوش،موزیک را کتوقف کند و در حالت تماس با برداشتن هر دو گوشی از داخل تماس قطع خواهد شد.

هیچ گونه دکمه فیزیکی بر روی ایرپاد وجود ندارد و برای کنترل آن یک قسمت لمسی بر روی هندزفری استفاده شده است که با دو ضربه متدوال می توانید Siri را فعال کنید و برای کنترل موزیک از آن استفاده نمایید ولی متاسفانه فقط زمانی اتصال پایداری با اینترنت داشته باشید می توانید از قابلیت Siri بهره ببربد.

 

ایرپاد

 

دیگر ویژگی و عملکردها

محفظه ای که برای شارژ این هندزفری در نظر گرفته شده است قادر است تا با یک بار شارژ تا 24 ساعت موسیقی پخش کند.

ایرپاد اپل دارای یک محفظه شارژ بسیار سبک و جذاب دارد که کار را برای جابجایی راحت تر می کند.با باز کردن در محفظه شارژ پس از یکبار اتصال،به صورت خودکار با گوشی آیفون تان برقرار خواهد شد ولی این قابلیت شامل آیپد ها نمی شود.

شاید مهم ترین عیب این هندزفری پرقدرت،حذف نویز یا Noise cancellation باشد که در نسل بعدی رفع شده است.

 

مشخصات کلی
اتصالات
NFC

بله

بلوتوث

4.2، A2DP

سایر مشخصات
رنگبندی

سفید/White

USB

Lighting

وزن

4 گرم

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری اپل ایرپاد1(Apple Airpod)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی