هندزفری بلوتوث گردنی لول یو2(Samsung Level U2)

برند سامسونگ دسته:
تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث گردنی لول یو2(Samsung Level U2) نسل دوم هندزفری های گردنی بلوتوثی سامسونگ می باشد که با کمی تغییرات ساختاری روانه بازار شده است.

 

لول یو 2

 

بررسی کلی هندزفری بلوتوث گردنی لول یو2

این هندزفری دارای وزن بسیار مناسبی می باشد و تنها 41.5 گرم وزن دارد و با انواع تلفن و دستگاه های هوشمند دارای بلوتوث ارتباط برقرار می کند همچنین هندزفری بی سیم لول یو2 از درایورهای 12 میلی متری بهره گرفته و از طریق بلوتوث 5.0 به هم متصل می شوند.

هندزفری بلوتوث گردنی لول یو2 از فرمت های صوتی HFP،HSP A2DP،AVRCPوSamsung Scaleble Codec پشتیبانی می کند.

نرخ آمپدانس** این هندزفری 32 اهم و پاسخ فرکانسی آن 20000 هرتز می باشد که باعث تولید صدا با کیفیت قابل قبولی می شود

در سمت راست 4 دکمه برای مدیریت صدا و کنترل تماس تعبیه شده است و از قابلیت Noise Cancelling Microphone برای حذف نویز و صداهای اضافه محیط نیز بهره می برد.

 

 

برای اسن مدل از یک باتری لیتیوم یونی که نسبتا عمر خوبی را نیز داراست استفاده شده است که به ادعای کمپانی سازنده تا 13 ساعت مکالمه مداوم و 18 ساعت موسیقی مداوم کارایی دارد.

 

*پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

**امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود.این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود.

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث گردنی لول یو2(Samsung Level U2)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی