تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

طراحی و ساخت گوشی نوکیا 8110 (NOKIA 8110)

در دنیای امروز داشتن دو عدد موبایل که یکی از آن ها ساده باشد مرسوم شده است.

این گوشی‌های ساده می‌توانند در بسیاری از مواقع برای ما کمک کننده باشند. این کمک کنندگی می‌تواند از لحاظ حجم و ابعاد باشد. کسانی که به تجارت می‌پردازند داشتن چند گوشی برای آن ها روتین شده است.

از این گوشی‌های ساده می‌توان به گوشی موبایل نوکیا مدل 8110 4G پرداخت که به عنوان یک گوشی ساده دارای امکانات خوبی است. یکی از این خوبی‌ها وجود پردازنده و یا حافظه داخلی ۴ گیگابایت بوده که برای این رده از گوشی‌ها بسیار خوب است.

گوشی‌های ساده‌ای که دارای دوربین هستند، می‌توانند برای مواقعی بسیار کارساز باشند. این گوشی دارای دوربین با سنسور ۲ مگاپیکسل است. این میزان قدرت سنسور می‌تواند تصاویری با کیفیت ساده ولی قابل قبول را ثبت کند. صفحه نمایشی که برای گوشی موبایل نوکیا مدل 8110 4G به کار برده‌اند، LCD بوده و قابلیت شناسایی و نمایش ۲۵۶ هزار رنگ را دارد.

 

دوربین

گوشی نوکیا 8110 (NOKIA 8110) یکی از گوشی‌هایی است که می‌توان از آن استفاده‌های زیادی داشته باشیم.

این استفاده‌ها می‌توان به عکاسی با کیفیتی ساده، ذخیره سازی اطلاعات در حد متوسط رو به پایین و خیلی کارهای دیگر اشاره داشت. از این گوشی می‌توان به عنوان یک گوشی موبایل دوم برای سیم کارت‌های دوم و یا سوم استفاده کرد.

این گوشی یکی از انتخاب های بسیار خوب با کارایی هایی قابل قبول در مورد گوشی های ساده است. این گوشی به دلیل ابعاد و وزن پایینی که دارد به راحتی در هر مکان و یا حتی در جیب جای می شود و می توان به راحتی و سهولت آن را جابجا کنیم.

متریالی که در ساخت گوشی نوکیا 8110 (NOKIA 8110) به کار رفته است از جنس پلی کربنات بوده که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربات به آن اضافه کرده است.

 

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

4 گیگابایت حافظه‌ی ذخیر‌ه‌سازی, 512 مگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

2 مگاپیکسل, فلش LED

سلفی

خیر

نمایشگر
ابعاد

2.45 اینچ (~28.2% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

240 در 320 پیکسل, 4:3 (~163 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

TFT

پلتفرم
پردازنده

دو هسته‌ای 1.1 گیگاهرتزی Cortex-A7

سیستم عامل

KaiOS

صدا
جک 3.5 میلی متری

بله

باتری
باتری

لیتیوم یونی 1500 میلی آمپر ساعت

شارژر

تا 48 ساعت

شبکه
فناوری

GSM / HSPA / LTE

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS

بلوتوث

4.1, A2DP, LE

رادیو

رادیو اف‌ام

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی نوکیا 8110 (NOKIA 8110)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی