گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس (Samsung Galaxy s10 plus) ظرفیت 128 گیگابایت

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

طراحی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس(Samsung Galaxy s10 plus)

روند تکامل گوشی‌های هوشمند به‌گونه‌‌‌ای پیش رفته که اکنون در نزد علاقه‌مندان این ابزار کوچک و اعتیادآور، «حاشیه‌ی نمایشگر» عبارتی ناشایست محسوب می‌شود؛ بنابراین، مایه‌ی تعجب نیست که هریک از تولیدکنندگان به‌نحوی به‌دنبال حذف قیدهای فیزیکی پیرامون نمایشگر محصولات خود باشد. از به‌کارگیری بریدگی مستطیلی و قطره‌ای گرفته تا بازگرداندن طراحی نوستالژیک کشویی به صنعت موبایل، همگی ازجمله‌ راهکارهای فعلی برای تمام‌صفحه‌کردن نمایشگر به‌حساب می‌آید؛ اما دراین‌بین، سامسونگ، بازیگر اصلی حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند، ترجیح می‌دهد به‌جای دنباله‌روبودن، راهکار اختصاصی خود را برای عرضه‌ی پرچم‌دارانی با نمایشگر تمام‌صفحه اجرا کند.

Samsung Galaxy s10 plus
+Samsung Galaxy s10

نمایشگر و اسپیکر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس(Samsung Galaxy s10 plus)

سامسونگ از سال‌‌‌ها پیش، بر تخت فرمانروایی بر دنیای اولدهای اندازه‌کوچک تکیه زده و همه‌ساله‌ گوشی‌های این شرکت خود را به‌عنوان بهترین‌های این بخش به کاربران معرفی کرده‌اند. روشنایی بسیار زیاد نمایشگر پرچم‌داران سامسونگ درکنار گوشه‌های خمیده‌ی آن به امضای محصولات بالارده‌ی این شرکت تبدیل شده است. کره‌ای‌ها برند جدیدی از پنل‌های خود را همراه‌با گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۰ به جهانیان معرفی کرده‌اند: سه گوشی سری گلکسی اس ۱۰ و گلکسی فولد نخستین گوشی‌های معرفی‌شده با نمایشگر Dynamic AMOLEDکه احتمالا استفاده از واژه‌ی Dynamic به استاندارد جدید HDR10+ شده در پرچم‌داران این شرکت بازمی‌گردد.

 

نرم‌افزار و رابط کاربری سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

سامسونگ در کنفرانس خود برای توسعه‌دهندگان در سال ۲۰۱۸، برنامه‌ی خود برای انتشار نسخه‌ی به‌روزشده‌ای از رابط کاربری اختصاصی را رونمایی کرد. این نسخه‌ با نام One UI به‌‌تدریج درحال‌گرفتن جای Samsung Experience است. حال به‌نظر می‌رسد گلکسی اس ۱۰ به‌عنوان ویترین نوآوری‌های سامسونگ، انتخاب محل مناسبی برای به‌تصویرکشیدن جدیدترین رابط کاربری این شرکت به‌همراه اندروید ۹ (Pie) باشد.

 

دوربین سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس(Samsung Galaxy s10 plus)

امروزه در اغلب سناریوها، تقریبا تمام گوشی‌های پرچم‌دار عکس‌های بسیار باکیفیتی در روشنی روز ثبت می‌کنند و ازاین‌حیث به‌سختی می‌توان برتری مطلق را به یکی از آن‌ها نسبت داد؛ اما عکاسی در شب زمینه‌ی بکری است که گوشی‌های اندکی در آن خودنمایی می‌کنند. پرچم‌داران پیشین سامسونگ معمولا در طول روز توانمند ظاهر می‌شدند؛ ولی با تاریک‌شدن هوا یا در نبود منبع نور مناسب، ضعف خود را نشان می‌دادند. کره‌ای‌ها اکنون مدعی‌اند گلکسی اس ۱۰ به‌لطف دیافراگم متغیر دوربین اصلی، واحد پردازش عصبی مجزا و البته الگوریتم هوشمندتر، «آنچه را می‌بیند که شما می‌بینید»؛ اما این ادعا چقدر صحت دارد؟

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

128گیگابایت، 8 گیگابایت رم یا 1 ترابایت

دوربین
دوربین اصلی

12 مگاپیکسل
16 مگاپیکسل

سلفی

10 مگاپیکسل (f/1.9، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز)
8 مگاپیکسل (f/2.2، سنسور تشخیص عمق تصویر)

نمایشگر
ابعاد

6.4 اینچ (~88.9% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

3040 در 1440 پیکسل، 19:9 (~526 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

Dynamic AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

پلتفرم
پردازنده

8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.7 گیگاهرتز Mongoose M4، دو هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز کورتکس A75 و چهار هسته‌ی 1.9 گیگاهرتز کورتکس A55) – خاورمیانه
8 هسته‌ای (یک هسته‌ی 2.8 گیگاهرتز Kryo 485 سه هسته‌ی 2.4 گیگاهرتز Kryo 485 چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Kryo 485) – چین و آمریکا

سیستم عامل

– وان UI
اندروید 9.0 (پای)

صدا
جک 3.5 میلی متری

بله

باتری
باتری

باتری غیر قابل تعویض
لیتیوم یونی با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت

شارژر

– شارژ بی‌سیم 15 واتی
– شارژ معکوس 9 واتی
شارژ سریع 15 وات

شبکه
فناوری

GSM / HSUPA / HSDPA+ / LTE-A Pro

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO

NFC

بله

بلوتوث

5.0، A2DP، LE، aptX

رادیو

رادیو اف‌ام – آمریکا و کانادا

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس (Samsung Galaxy s10 plus) ظرفیت 128 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی