گوشی سامسونگ گلکسی A01 ظرفیت 16 گیگابایت(Samsung Glaxay A01)

نقد و بررسی اجمالی

طراحی و ساخت

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01 محصول مقرون به صرفه سامسونگ است که با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه Infinity-V روانه بازار شده است.

مانند دیگر محصولات سری A، سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.

سامسونگ گلکسی A01 با نسخه سیستم‌عامل اندروید Android 10 روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 5.7 اینچ با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل است که با استفاده از فناوری PLS TFT تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ گلکسی A01
سامسونگ گلکسی A01

صفحه نمایش و پردازنده

اصفحه‌نمایش  سامسونگ گلکسی A01 دارای 5.7 اینچ اندازه و در هر اینچ 301 پیکسل را نشان می‌دهد و نوع آن PLS صفحه نمایش TFT لمسی خازنی می باشد.

تراشه‌ی گرافیکی Adreno 505 هم برای پخش ویدئو و بازی‌های سبک در این محصول درنظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی A01 در ظرفیت 16 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. تراشه‌ی این محصول اسنپ‌دراگون 439 از تراشه‌های 12 نانومتری سامسونگ است که به همراه 2 گیگابایت رم عرضه می‌شود تا نشان‌دهنده میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه بودن گوشی باشد.

سامسونگ گلکسی A01

دوربین

سامسونگ گلکسی A01 سنسور 13 مگاپیکسلی دارد و از فلش LED برخوردار است. سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر از نوع حسگر عمق است و در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A10 را تشکیل داده‌اند.

دوربین سلفی 5مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی و درگاه شارژ microUSB از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. بنابراین، اگر به دنبال گوشی مقرون‌به‌صرفه با طراحی مدرن هستید، این محصول برند سامسونگ را به عنوان یکی انتخابی کاربردی درنظر داشته باشید.

سامسونگ گلکسی A01

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

16 گیگابایت 2 گیگابایت رم

نمایشگر
ابعاد

5.7 اینچ (~75.1% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

720 در 1520 پیکسل، 19:9 (~301 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

PLS صفحه نمایش TFT لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

پلتفرم
پردازنده

(چهار هسته‌ی 1.95 گیگاهرتز Cortex-A53 و چهار هسته‌ی 1.45 گیگاهرتز Cortex A53)
8 هسته‌ای

سیستم عامل

– 1 UI 2.0
– اندروید 10.0

صدا
جک 3.5 میلی متری

بله

باتری
باتری

باتری غیر قابل تعویض
لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت

شبکه
فناوری

GSM / HSPA / LTE

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS

بلوتوث

4.2، A2DP، LE

رادیو

رادیو اف‌ام

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی سامسونگ گلکسی A01 ظرفیت 16 گیگابایت(Samsung Glaxay A01)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی