گوشی سامسونگ گلکسی آ 30(Samsung Galaxy a30)ظرفیت 64 گیگابایت

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

جعبه محتویات سامسونگ گلکسی آ 30

جعبه سفید رنگ کوچک گلکسی A30 مشابه دیگر اعضای جدید سری A و البته همزاد آن یعنی گلکسی M30 با تصویر بزرگی از دستگاه و نام مدل همراه شده و در کناره‌ها و بخش پشتی اطلاعات پایه‌ای و مهمی مثل سایز صفحه‌نمایش، وضوح دوربین‌های اصلی و سلفی و میزان حافظه درج شده است.

درون این جعبه، به جز خود گوشی به شارژر، کابل USB-C، سوزن دسترسی به اسلات جانبی همراه با هدست سیمی و یک قاب انعطاف‌پذیر شفاف بر می‌خوریم که در مقایسه با M30، هدست و قاب شفاف به این مجموعه افزوده شده است.

 

طراحی ظاهری سامسونگ گلکسی آ 30

اولین جذابیت ظاهری در Galaxy A30 طبق انتظار به صفحه‌نمایش بزرگ فول اسکرین آن تعلق دارد که در بالا به لطف ناچ قطره‌ای کوچک، تقریبا بدون حاشیه است اما در پایین به حاشیه بزرگی ختم می‌شود که البته در این رده قیمتی چندان نیز دور از انتظار نیست.

یک نکته منفی در این بخش بریدگی نیم‌دایره‌ای در دو سمت چپ و راست پایین صفحه‌نمایش است که انحنای بیشتری نسبت به خمیدگی‌های مشابه در بالای صفحه‌نمایش داشته و ظاهر نسبتا نازیبایی به این قسمت بخشیده است.

سامسونگ گلکسی آ 30

ابعاد و وزن سامسونگ گلکسی آ 30

Galaxy A30 با وجود یکسان‌ ماندن اندازه 6.4 اینچی صفحه‌نمایش، در مقایسه با M30 در هر سه مورد طول، عرض و ضخامت، گوشی کوچک‌تری‌ست که این به روشنی به ظرافت در طراحی A30 اشاره دارد. ابعاد گوشی برابر با 7.7×74.7×158.5 میلی‌متر است که با وجود آنکه کوچک‌ترین نمونه در این رده به حساب نمی‌آید اما به خصوص در زمینه ضخامت از اندازه مناسبی برخوردار بوده و به راحتی در دست جای می‌گیرد.

 

 

صفحه‌نمایش سامسونگ گلکسی آ 30

سامسونگ از یک پنل 6.4 اینچی سوپرامولد با وضوح 1080×2340 پیکسل یا فول اچ‌دی پلاس در گلکسی A30 استفاده نموده که با توجه به جایگاه این گوشی در سبد کالای این برند، انتخابی کاملا سخاوتمندانه به نظر می‌رسد. سطح رنگ مشکی و کنتراست این پنل همانطور که از یک صفحه‌نمایش OLED، انتظار می‌رود کاملا رضایت‌بخش بوده و رنگ‌های سیر و اشباع‌شده به جذابیت آن افزوده است.

سامسونگ گلکسی آ 30

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

64 گیگابایت 4 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

16 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل

سلفی

16 مگاپیکسل، f/2.0

نمایشگر
ابعاد

6.4 اینچ (~81.6% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

1080 در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~403 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

پلتفرم
پردازنده

8 هسته‌ای (دو هسته 1.8 گیگاهرتز Cortex-A73 و شش هسته 1.6 گیگاهرتز Cortex-A53)

سیستم عامل

اندروید 9.0 (پای)

صدا
جک 3.5 میلی متری

بله

باتری
باتری

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ سریع 15 وات

شبکه
فناوری

GSM / HSPA / LTE

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS، GLONASS، BDS

بلوتوث

بله

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی سامسونگ گلکسی آ 30(Samsung Galaxy a30)ظرفیت 64 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی