هندزفری بلوتوث لمسی Haylou GT1

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
در صورت باز نشدن محصول مرجوع می گردد
نقد و بررسی اجمالی

برند Haylou با تنوع بسیاری که در زمینه گجت های مختلف ایجاد کرده،در زمینه موسیقی و هندزفری های با کیفیت و ارزان نیز مدل های جذابی به بازار ارائه نموده است که یکی از آن ها Haylou GT1  می باشد که با کیفیت قابل قبولی که از آن مشاهده کردیم بر آن شدیم تا با شما به بررسی این هندزفری بلوتوث جذاب بپردازیم.

Haylou GT1

هندزفری بلوتوث جذاب و کوچک Haylou GT1 دارای طراحی ارگونومیک زیبا و کاربردی برای راحت قرار گرفتن در گوش شما را دارا می باشد و با وزن بسیار کم 4 گرم احساس ناخوشایندی را به شما منتقل نمی کند.

کیفیت فوق العاده صدای Haylou GT1 شما رو مجذوب خود خواهد کرد که کنترل آن از طریق لمس چند منظوره انجام می شود و فناوری لغو نویز DSP، پشتیبانی از دستیار صوتی که به لطف استفاده از درایور پویای 7.2 میلی متر و همراه با برنامه نویسی صوتی پیشرفته (AAC) و دیافراگم پلیمری با کیفیت بالا،قدرت 110 دسی بلی خود را جذاب تر نشان می دهد.

طراحی کامل بی سیم که با نام TWS True Wireless Stereo معرفی شده است این معنا را القا می کند که این دو گوشی کاملا مستقل هستند و هیچ گونه کابلی برای اتصال آن ها وجود ندارد.

ویژگی بدون سیم در زمان شارژ کردن نیز خود نمایی می کند چون Haylou GT1 از طریق یک داک با درب مغناطیسی با ظرفیت 310 میلی آمپر  است که قادر به 8 ساعت شارژ اضافه تر به می باشد.

نسخه بلوتوث 5 اتصالی پایدار و با کاهش چشمگیر مصرف باتری به شما کمک می کند تا تجربه جذاب تری از موسیقی را امتحان کنید.

گواهینامه IPX5 خیال شما را بابت روزهای بارانی راحت کرده است تا با این گزینه دیگر جای انتقادی باقی نگذارد.

Haylou GT1

توجه: این محصول در صورت باز نشدن پلمپ امکان مرجوعی دارد

مشخصات کلی
باتری
باتری

310 میلی آمپر(کیس شارژ)

اتصالات
بلوتوث

5.0، A2DP، LE

سایر مشخصات
وزن

35 گرم

به علت عدم مرجوعی

کالا تست شود
کالا تست نشود

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث لمسی Haylou GT1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی