هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 91(Lenovo XT91)

برند لنوو دسته:
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 91(Lenovo XT91) یکی از مدل هندزفری های بلوتوثی دو گوش کمپانی لنوو است که به علت برچسب قیمتی مناسب با استقبال خوبی از سمت مخاطبان روبررو شده است.

کمپانی Lenovo از جمله برندهایی است که در زمینه تولید هدفون و هندزفری سیمی و وایرلس هم فعالیت دارد و غیر از لپ تاپ های خود که بیشتر با آن ها ما آن را می شناسیم،محصولات قدرتمندی نیز دراین زمینه به بازار عرضه کرده است.

هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 91(Lenovo XT91)

 

نمای کلی هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 91(Lenovo XT91)

طراحی هندزفری Lenovo XT91 به نوعی می باشد که حالت تو گوشی دارد و طوری طراحی شده است که با قرار دادنش در گوش،حجم کوچکی از آن دیده می شود که همین امر نشان از فرم ساختاری بسیار مطلوب و ابعاد مناسب آن دارد و از ابعاد 139x89x30 میلی‌متر بهره می برد.وزن هر کدام از هدفون ها حدود 3.8 گرم است.
باتری هدفون های Lenovo XT91 تقریباً حدود 3 ساعت(البته این مقدار بستگی به حجم صدایی که گوش می دهید دارد)شما را همراهی می کنند و به پخش موسیقی یا مکالمه برای شما می پردازند.
این هندزفری بلوتوث از یک باتری لیتیومی 300 میلی آمپری بهره می برد که در حالت استند بای تا 100 ساعت می تواند دوام بیاورد و برای شارژ شدن که از طریق یک کابل Type C انجام می پذیرد تنها 1.5 ساعت زمان نیاز دارد.
کمپانی سازنده Lenovo XT91 را در برابر رطوبت مقاوم ساخته است و به همین دلیل شما می توانید با خیالی راحت از هندزفری هنگام ورزش کردن استفاده نمایید زیرا در برابر تعرق بدن نیز مقاوم است.
Lenovo XT91 دارای درایور های 8 میلی‌متری است که به گفته شرکت سازنده از حساسیت 90 دسی بل بررخوردار است که در این بازه قیمتی از کیفیت خوبی برخوردار است.
از دیگر ویژگی های این مدل دارا بودن یک نمایشگر LED برای نشان دادن مقدار شارژ باقیمانده درون محفظه شارژ است.این هدفون از نسخه بلوتوث 5.0 استفاده می کند.
هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 91(Lenovo XT91)
محتویات جعبه لنوو ایکس تی 91(Lenovo XT91)
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث لنوو ایکس تی 91(Lenovo XT91)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی