هندزفری بلوتوث آنر چویس(Honor Choice)

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث آنر چویس(Honor Choice) یکی از جدیدترین هندزفری های توگوشی معرفی شده توسط برند آنر می باشد که در بازار ایران نیز با استقبال خوبی مواجه شده است.

 

 

 

نمای کلی هندزفری بلوتوث آنر چویس(Honor Choice)

این هدفون از نوع True Wireless(ارتباط بی‌سیم بین دو گوشی با یکدیگر و منبع) می باشد که با احتساب محفظه شارژ خود می توان تا 24 ساعت از آن استفاده نمود و در رنگ سفید روانه بازار شده است.

طراحی ارگونومیکو جذاب آنر چویس(Honor Choice)باعث قرارگیری راحت در گوش می شود و وزن سبک آن هیچ  گونه احساس خستگی را به شما وارد نخواهد کرد.

 

Honor Choice

 

مشخصات فنی آنر چویس(Honor Choice)

هدفون های تو گوشی آنر چویس(Honor Choice) دارای درایور های 7 میلی متری است و از امپدانس 16 اهم بهره می برد و از کیفیت صدای HD نیز استفاده می کند.

برای این مدل از نسخه بلوتوث 5.0 استفاده شده است و هریک از هدفون ها از دو میکروفون بهره می بردو دارای حذف نویز میکروفون نیز می باشد ولی قابلیت ANC(نویز کنسلینگ فعال) را آنر برای این مدل ارائه نکرده است که با قیمت اقتصادی که برای این هندزفری بلوتوث در نظر گرفته شده است کانلا بدیهی است.

باتری از نوع لیتیوم یونی انتخاب شده است و ایرباد ها 55 میلی آمپر ظرفیت دارد که می توان 6 ساعت موسیقی یا 4 ساعت مکالمه انجام داد؛همچنین محفظه شارژ نیز دارای باتری 500 میلی آمپری است که از طریق یک کابل Type C شارژ می گردد.

هندزفری بلوتوث آنر چویس(Honor Choice) دارای گواهی IP54(مقاوم دربرابر گرد و غبار و پاشش آب) نیز می باشد که از نقاط قوت این مدل به شمار می آید.

هر کدام از ایربادزها 8.8 گرم وزن دارد و محفظه شارژ نیز حدود 47 گرم وزن دارد و از طریق لمس کنترل می شود.

 

هندزفری بلوتوث آنر چویس(Honor Choice)

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث آنر چویس(Honor Choice)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی