هندزفری بلوتوث گلکسی بادز لایو(Galaxy Buds Live)

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث گلکسی بادز لایو(Galaxy Buds Live) طوری طراحی شده است تا با هر لحظه وفق پیدا کند.با طراحی ارگونومیک و شکل نمادین خود،ترکیبی مناسب برای وارد شدن به محیط طبیعی شما است و بلندگویی که برای تجربه بهتر بهینه شده است.

 

Galaxy Buds Live

 

 

نمای کلی Galaxy Buds Live

Galaxy Buds Live به نرمی درون گوش جای میگیرد طوری که در تمام روز احساس راحتی دارید و خستگی کمتری به شما دست میدهد.طراحی ارگونومیک آن چسبان و در عین حال غیرآزاردهنده است و با دو اندازه سر بالهای،ظاهر مناسب تری پیدا میکند.

قابلیت مهمی که در این هندزفری گنجانده شده است قابلیت حذف فعال سر و صدای مزاحم(ANC) می باشد که می تواند صداهای مزاحم محیط را در زمان تماس یا موسیقی حذف کند؛در ضمن این قابلیت در Galaxy Buds Live جهت حذف سر و صدای پس زمینه تا 97 درصد در باندهای فرکانسی پایین،تأییدیه UL دریافت کرده است.

بلندگوهای 12 میلیمتری با صدایی از AKG با طراحی ارگونومیک Galaxy Buds Live در کنار هم قرار می گیرند تا صدای پرحجمی ارائه دهند،این در حالی است که درایور بزرگ و مجرای صدای بم به انتشار صدای بم عمیق با جریان هوا کمک می کنند تا صدا به صورت یکپارچه جریان داشته باشد.

 

Galaxy Buds Live

 

شما صحبت میکنید،Bixby میشنود و انجام می دهد

بیدارباش دستیار صوتی Bixby در Galaxy Buds Live هر زمان که بخواهید آماده است تا با صدای شما بیدار شود و از این طریق می توانید بدون اینکه حتی انگشتتان را حرکت دهید،کنترل تلفن را در اختیار بگیرید. تماسهایتان را مدیریت کنید،میزان صدا را تنظیم نمایید و یا در هنگام حرکت، آب و هوا را بررسی کنید. شما صحبت میکنید،Bixby می شنود و انجام می دهد.

 

جزئیات بیشتر از Galaxy Buds Live

وجود سه میکروفن داخلی و «واحد انتخاب صوتی»،به بهترین کیفیت تماس هدفونهای توگوشی بیسیم واقعی دست یابید.«واحد انتخاب صوتی» نسبت به حرکت فک شما حساس است و هنگامی که فک شما حرکت میکند،این دادهها به سیگنالهای صوتی تبدیل می شوند تا کیفیت صدای تقویتشده ای ارائه دهند؛حتی اگر در میان سر و صدا باشید.

 

Galaxy Buds Live

 

قابلیت دیگر این هندزفری اشتراک گذاری موسیقی است؛بدون اینکه هدفون توگوشیتان را به اشتراک بگذارید؛با «هدفونهای توگوشی با هم»،خیلی راحت Galaxy Buds Live خودتان و دوستتان را به تلفنتان وصل کنید و با هم به آهنگهای دلخواهتان گوش دهید و موسیقی برای هر دوی شما همچنان پخش میشود.

 

باتری نسبتا قوی از نوع لیتیوم پلیمری در نظر گرفته شده است که هدفون ها تا 6 ساعت به صورت مداوم و همراه با محفظه شارژ تا 21 ساعت می توانند دوام داشته باشند.

فقط چند دقیقه شارژ کنید تا بتوانید دوباره به روند عادی برگردید؛پنج دقیقه شارژ معادل یک ساعت است،اگر کمی شارژ بیشتر نیاز دارید،حتی می توانید از شارژ تلفن هوشمند استفاده کنید تا زمانی که درحال حرکت هستید به Galaxy Buds Live شارژ برسانید.

 

Galaxy Buds Live)

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث گلکسی بادز لایو(Galaxy Buds Live)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی