هندزفری بلوتوثی وان مور مدل کامفوبادز ComfoBuds

دسته:
نقد و بررسی اجمالی

محصولی دیگر از تولید کننده وان مور هندزفری بلوتوثی کامفوبادز ComfoBuds، که یک شرکت نوظهور است که در سال 2013 کار خود را شروع کرد اما در همین مدت کم با تولید محصولات با کیفیت و با دوام توانسته با بسیاری از برند های با سابقه رقابت کند و برند خود را به عنوان برندی با کیفیت معرفی کند هندزفری بلوتوثی وان مور کامفو بادز یکی از تولیدات خوب این شرکت است که در ادامه به بررسی ان می پردازیم.

طراحی هندزفری بلوتوثی وان مور ComfoBuds

هندزفری بلوتوثی وان مور کامفو بادز  دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد که نظر هر کاربری را به سمت خود جلب می کند هندزفری بلوتوثی وان مور کامفو بادز با یک ارگونومی بسیار خوب ساخته شده است که قرار گیری در گوش را بسیار راحت می کند نکته قابل توجه این است هندزفری وان مور     ComfoBuds دارای رنگ بندی متنوع است.
داک هندزفری بلوتوثی وان مور کامفو بادز هم طراحی زیبایی دارد ونسبت به بقیه ایربادز ها از داک کوچکتربرخوردار است که حمل نقل ان و قرار گیری را در جیب اسان تر می کند.

کیفیت صدای واتصال هندزفری بلوتوثی وان مور ComfoBuds

بلوتوث نسخه 5 اتصال با دوام در شعاع 10 متری و استفاده از فناوری های نوین و تکنولوژی های روز باعث ایجاد صدای دلنشین و فوق العاده شفاف در این هندزی شده است. تکنولوژی های نوین کد گذاری باعث شده در این هندزفرری شما صدایی با باس بالا وکیفیت خوب شده. وجود درایور13.4 میلی متری و کدگذاری AAC  کمک شایانی به کیفیت صدا در هندزفری بلوتوثی وان مور کامفو بادز کرده است همچنین این هندزفری از 4 میکروفون بهره میبرد که مکالمه ای بی دردسر را برای شما رقم میزند

باتری خوب هندزفری بلوتوثی وان مور کامفو بادز

هندزفری بلوتوثی وان مور کامفو بادز  توانایی شارژ دهی بالایی دارد . شما با یک بار شارژ میتوانید چیزی حدود 4 ساعت از ان استفاده کنید باتری هندزفری بلوتوثی وان مور کامفو بادزدارای ظرفیت 35 میلی امپر ساعتی می باشد، داک شارژ این هندزفری با ظرفیت 410 میلی امپر ساعتی میتواند حدود یک هفته شما را از شارژ بی نیاز کند البته داک شارژ این هندزفری دارای ابغاد بسیار مناسبی برای جابه جایی می باشد.

دوام هندزفری بلوتوثی وان مور کامفو بادز

هندزفری بلوتوثی وان مور کامفو بادز دارای استاندار IPX5 می باشد که این هندزفری را تاحد زیادی در مقابل رطوبت و تعرق مقاوم ساخته است و از این رو گزینه مناسبی نیز برای ورزشکاران می باشد همچنین بدنه هندزفری وان مور ComfoBuds از متریال با کیفیت و محکمی ساخته شده تا در شرایط سخت مقاوم باشد

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی وان مور مدل کامفوبادز ComfoBuds”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی