تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

نوکیا 2720 فلیپ(Nokia 2720 Flip) از نوستالژیک ترین گوشی هایی است که نوکیا برای جلب توجه کاربران به گذشته ی نوستالژیک این برند،تولید کرده است؛این محصول جدید نوکیا در سپتامبر 2019 روانه بازار شده است.

 

نوکیا 2720

 

نمای کلی نوکیا 2720

این گوشی که یک گوشی تاشو یا در دار محسوب می شود از چهره جذاب و شیکی بهره می برد و یک نمایشگر در قسمت در تاشویی بالایی دارد که وظیفه نمایش اغلان ها و ساعت و… را دارد که بدون نیاز به باز کردن درب وشی می توانید از ماهیت تماس یا اعلان های هشداری اطلاع پیدا کنید.

نوکیا 2720 فلیپ دارای یک نمایشگر داخلی یا اصلی از نوع TFT 256هزار رنگ است و دارای 2.8 اینچ(~23.1% نسبت نمایشگر به بدنه) اندازه صفحه می باشد و از رزولوشن 240 در 320 پیکسل، 4:3 (پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) بهره می برد.

همانطور که گفتیم نوکیا 2720 از یک نمایشگر خارجی که بر روی درب بالایی قرار دارد نیز بهره می برد که 1.3 اینچ اندازه دارد و از رزولوشن 240در240 پیکسل استفاده کرده است.

این گوشی نوستالژیک از ابعاد 104.8در54.5در18.7میلی‌متر بهره برده است و 118 گرم نیز وزن دارد.

 

نوکیا 2720
                                                                                               ابعاد نوکیا 2720

سیستم عامل این مدل در زمان عرضه  Kai OS می باشد و از یک پردازنده دو هسته‌ی 1.1 گیگاهرتز Cortex-A7 مدل Qualcomm MSM8905 Snapdragon 205(بیست و هشت نانومتری) در این مدل به کار برده شده است؛همچنین برای پردازنده گرافیکی از Adreno 304 استفاده شده است.

4 گیگابایت حافظه داخلی و 512 مگابایت رم برای این مدل در نظر گرفته شده است و قابلیت ارتقا حافظه تا 32 گیگابایت از طریق مموری کارت نیز امکان پذیر است.

در قاب پشتی این گوشی از یک دوربین با کیفیت 2 نگاپیکسل در کنار یک  فلش LED استفاده شده است.

حتما اتصال اینترنتی با فناوری 4G برای مخاطبان نوکیا 2720 بسیار جذاب خواهد بود زیرا نوکیا این محصول خود را مجهز به این قابلیت کرده است.

 

نوکیا 2720

 

از یک باتری لیتیوم پلیمیری قابل تعویض توسط کاربر بهره می برد که 1500 میلی آمپر ظرفیت دارد و از طریق پورت میکرو USB نیز شارژ می گردد.

کمپانی نوکیا این گوشی خاطره انگیز را در سه رنگ خاکستری،مشکی و قرمز روانه بازار کرده است.

 

نوکیا 2720

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوکیا 2720 فلیپ(Nokia 2720 Flip)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی