شیائومی پوکو ایکس 3 پرو(Xiaomi Poco X3 Pro) ظرفیت 256 گیگابایت

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو(Xiaomi Poco X3 Pro) در مارس 2021 روانه بازار شده است که جدیدترین محصول شیائومی با برند Poco می باشد که تقریبا با همان طراحی و شکل پوکو ایکس 3 معرفی شده است و هنوز دلیلی برای پسوند Pro نیافته ایم!

 

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

 

طراحی و ساخت Xiaomi Poco X3 Pro

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.67 اینچی(~84.6% نسبت نمایشگر به بدنه) و رزولوشن 1080در 2400پیکسل،20:9(~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) می باشد و از گوریلا گلس 6 برای محافظت از صفحه استفاده شده است.

بدنه Xiaomi Poco X3 Pro دارای ابعاد 165.3در76.8در9.4میلی‌متر و 215 گرم نیز وزن دارد؛این محصول از دو سیم کارت پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به مموری کارت باید یکی از سیم کارت ها را بی خیال شوید.

 

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو(Xiaomi Poco X3 Pro)

 

سخت افزار و حافظه داخلی Xiaomi Poco X3 Pro

Xiaomi Poco X3 Pro دارای یک پردازنده ی 8 هسته‌ای(یک هسته 2.96 گیگاهرتز Kryo 485 طلایی و سه هسته 2.42 گیگاهرتز Kryo 485 طلایی و چهار هسته 1.78 گیگاهرتز Kryo 485 نقره‌ای) از تراشه اسنپدراگون 860(هفت نانومتری) است و از پردازنده گرافیکی Adreno 640 بهره می برد.

گوشی جدید شیائومی در دو حافظه داخلی وارد بازار ایران شده است؛یکی با حافظه 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم و دیگری با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم.

 

دوربین Xiaomi Poco X3 Pro

Xiaomi Poco X3 Pro در قاب پشتی خود یک دوربین چهار گانه به همراه فلاش دوگانه‌ بهره برده است که دارای کیفیت فیلم برداری 4K در کنار یک لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی نیز می باشد.

لنز اصلی گوشی یک لنز عریض 48 مگاپیکسلی است که از فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره برده است؛دوربین دوم یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با پوشش 119 درجه ای تشکیل داده است که دیافراگم 2.2/f دارد.

لنز سوم یک لنز ماکرو است با دیافراگم 2.4/f و 2 مگاپیکسل نیز کیفیت دارد و لنز چهارم که یک سنسور تشخیص عمق تصویر می باشد نیز 2 مگاپیکسل کیفیت دارد.

 

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو(Xiaomi Poco X3 Pro)

 

دوربین سلفی یک لنز عریض 20 مگاپیکسلی است که دارای فیلم برداری فول اچ دی نیز می باشد.

 

دیگر ویژگی و امکانات Xiaomi Poco X3 Pro

Xiaomi Poco X3 Pro دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر است و یک شارژ سریع 33 واتی برای شارژ آن در نظر گرفته شده است که در 59 دقیقه گوشی را کامل شارژ می کند.

این گوشی هوشمند از نسخه بلوتوث 5.0 بهره می برد و از حسگر های شتاب‌سنج،ژیروسکوپ،سنسور مجاورت و قطب‌نما بهره برده است و همچنین حسگر اثر انگشت در قسمت کناری گوشی تعبیه شده است.

شیائومی برای این دل سه رنگ مشکی،آبی و برنزی استفاده کرده است.

 

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو(Xiaomi Poco X3 Pro)

 

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

256 گیگابایت 8 گیگابایت رم

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیائومی پوکو ایکس 3 پرو(Xiaomi Poco X3 Pro) ظرفیت 256 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی