تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

طراحی شیائومی می 9 تی پرو(Xiaomi Mi 9T Pro)

Mi 9T Pro طراحی کاملا یکسانی با برادر میان‌رده‌ی خود دارد و بسیار چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد. با بازکردن جعبه‌ی گوشی، پیش از هر چیز دیگر، نمایشگری خودنمایی می‌‌کند که صرف‌نظر از یک نوار باریک چند میلی‌متری (۳.۸ میلی‌متر، اگر بخواهیم دقیق‌تر سخن بگوییم!)، هیچ حاشیه‌، بریدگی یا حفره‌ای در سطح خود نمی‌بیند.

Xiaomi Mi 9T Pro صدای مخاطب را از طریق اسپیکری به گوش کاربر می‌رساند که درون شکاف باریکی بین نمایشگر و فریم فلزی جای گرفته است؛ بنابراین خبری از اسپیکر القایی و نمایشگر مرتعش نیست؛ البته حسگر نور محیطی دستگاه نیز زیر صفحه‌نمایش و دور از دید کاربر قرار دارد.

نمایشگر و اسپیکر شیائومی می 9 تی پرو(Xiaomi Mi 9T Pro)

چینی‌ها در حال تبدیل کردن نمایشگر OLED به یک استاندارد در گوشی‌های بالارده و میان‌رده‌ی خود هستند؛ اما نکته‌ی حائز اهمیت، پایین‌ نگه‌داشتن قیمت موبایل با وجود استفاده از چنین پنل‌هایی است.

می ۹‌تی پرو از پنل ۶.۳۹ اینچی AMOLED بهره می‌برد و از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند. وضوح ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسلی نمایشگر برای پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه‌ای همچون می ۹‌تی پرو کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد و تراکم ۴۰۳ پیکسل‌براینچ کوچک‌ترین مشکلی از نظر مشاهده‌ی مرز پیسکل‌ها یا دندانه‌دار نشان‌داده‌شدن محتوای کوچک به‌وجود نمی‌آورد.

شیائومی می 9 تی پرو

نرم‌افزار و رابط کاربری شیائومی می 9 تی پرو(Xiaomi Mi 9T Pro)

شیائومی می ۹تی پرو درست‌ مانند برادر پرچم‌دار خود، به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 10 عرضه می‌شود. غول چینی دنیای فناوری پس از سال‌ها توسعه‌ی MIUI، اکنون آن را به بلوغ مناسبی رسانده است که درکنار ارائه‌ی سرعت مناسب ناوبری، قابلیت و امکانات مناسبی نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

پیش‌تر در زومیت، MIUI 10 و تفاوت انواع رام چین و جهانی آن را به‌دقت بررسی کرده‌ایم؛ بنابراین برای آشنایی کامل با رابط کاربری اختصاصی شیائومی، شما را به مطالعه‌ی مقاله‌ی بررسی رابط کاربری MIUI 10 دعوت می‌کنیم. ناگفته نماند که کاربران می ۹‌تی و می ۹‌تی پرو به‌زودی امکان تجربه‌کردن MIUI 11 را نیز خواهند داشت.

دوربین شیائومی می 9 تی پرو(Xiaomi Mi 9T Pro)

دوربین پشتی شیائومی می 9 تی پرو مانند می ۹‌تی از سه ماژول واید، تله‌فوتو و اولتراواید بهره می‌برد که از بین آن‌ها، ماژول واید با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و ۱/۲ اینچی IMX586 سونی نقش دوربین اصلی را عهده‌دار است که ظاهرا نسبت به حسگر IMX582 به‌کاررفته در می‌ ۹‌تی (تنها تفاوت دوربین دو گوشی)، عملکرد بهتری در فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه دارد.

این حسگر از فیلتر Quad Bayer بهره می‌برد و با پیکسل‌های ۰.۸ میکرومتری در پسِ لنز وایدی با فاصله‌ی کانونی معادل ۲۶ میلی‌متری و دیافراگم f/1.75 قرار دارد. ناگفته نماند که هیچ‌یک از ماژول‌های دوربین سه‌گانه از جمله‌ ماژول اصلی، لرزش‌گیر اپتیکال ندارند.

شیائومی می 9 تی پرو

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی شیائومی می 9 تی پرو (XIAOMI MI 9T PRO ) ظرفیت 64 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی