هندزفری بلوتوث شیائومی ایربادز بیسیک 2(Xiaomi EarBuds Basic2)

دسته:
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل ایربادز بیسیک 2 مجهز به باتری با ظرفیت 43 میلی آمپر ساعت است. فول شارژ شدن  شیائومی ایربادز بیسیک 2 بوسیله جعبه شارژ، حدود 1.5 ساعت زمان خواهد برد. ظرفیت باتری این جعبه شارژ نیز 300 میلی آمپر ساعت می‌باشد. هندزفری بلوتوث شیائومی ایربادز بیسیک 2 شامل یک دکمه است که با آن می توانید پخش موسیقی را شروع یا متوقف کنید یا به یک تماس ورودی پاسخ دهید و حتی دستیار صوتی را فعال کنید.

هندزفری بلوتوث شیائومی ایربادز بیسیک 2، از استاندارد بلوتوث 5.0 استفاده می کند که اتصال سریع و پایدارتری را برای شما فراهم می کند و باعث می شود از موسیقی یا مکالمه خود بدون وقفه لذت ببرید. وزن هر یک تقریبا 4.1 گرم می باشد که به راحتی در گوش قرار گرفته و مشکلی پیش نمی آورد. هندزفری بلوتوث شیائومی در مقایسه با نسخه های قبلی اتصال هوشمندتری دارد و به شما این امکان را می دهد که از هر یک به صورت تکی استفاده کنید. هندزفری بلوتوث  شیائومی مدل EARBUDS BASIC 2 امکاناتی از جمله پشتیبانی از دستیار صوتی (Siri یا Google Assistant) را دارد.

باتری

 شیائومی ایربادز بیسیک 2 با ورودی 100mA/5V مجهز به باتری 43mAh از نوع لیتیوم یون پلیمر است. با خالی شدن شارژ باتری، می توانید با اتصال ایرفون ها به جعبه شارژ دوباره باتری آن ها را شارژ کنید. جعبه شارژ ایرفون بلوتوث EARBUDS BASIC 2 با ورودی 500mA/5V و خروجی 150mA/5V، دارای باتری از نوع لیتیوم یون پلیمر و ظرفیتی معادل 300 میلی آمپر ساعت می‌باشد. مدت زمان شارژ شدن و جعبه شارژ به ترتیب حدود 1.5 ساعت و 2 ساعت است. باتری این هندزفری بلوتوثی در حالت استندبای می تواند تا حدود 150 ساعت دوام بیاورد.

همچنین می‌توانید محصول دیگر شیائومی شیائومی مدل Air 2 SE را بررسی و مشاهده بفرمایید

مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

Xiaomi

مدل

TWSEJ061LS

نوع اتصال

بلوتوث نسخه 5.0

برد بی سیم

10 متر

پروتکل

HFP / A2DP / HSP / AVRCP

ظرفیت باتری ایرباد

هرکدام 43mAh

ظرفیت باتری جعبه شارژ

300 mAh

کارکرد باتری هندزفری

4 ساعت

کارکرد باتری با کیس شارژ

12 ساعت

زمان شارژ هدفون

حدود 1.5 ساعت

زمان شارژ کیس شارژ

حدود 2 ساعت

ابعاد هدفون

26.65×21.6×16.4 میلیمتر

ابعاد کیس شارژ

62×40 x27.2 میلیمتر

وزن هندزفری

هر کدام 4.1 گرم

مجموع وزن

35.4 گرم

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث شیائومی ایربادز بیسیک 2(Xiaomi EarBuds Basic2)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی