گوشی شیائومی Poco F3

نقد و بررسی اجمالی

گوشی شیائومی پوکو f3  در تاریخ 22 مارس 2021  رونمایی شد در آی بی سیم به  نقد و بررسی آن خواهیم می‌پردازیم.  بدون شک می‌دانیم این میان رده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در ابتدا راجع به قیمت گوشی پوکو f3 صحبت خواهیم کرد سپس به مواردی مثل طراحی و کیفیت ساخت، مشخصات پردازنده و حافظه داخلی، دوربین، باتری و نرم افزار پوکو اف 3 خواهیم پرداخت. به طور کلی  در این بررسی، پوکو f3 از نظر موارد زیر مورد بررسی قرار گیرد:

طراحی و کیفیت ساخت پوکو اف 3

ابعاد پوگو اف 3، 163.7×76.4×7.8 میلی متر ساخته شده و وزن برابر با 196 گرم است. کسانیکه که به دنبال یک گوشی جمع‌و‌جور و کاربردی هستند می‌تواند انتخاب ایدهغالی باشد. پنل پشت poco f3 انحنای جذابی داشته به علاوه زوایای پوکو f3 هم تا حدودی منحنی ساخته شده که به ارگونومی بودن هر چه بیشتر آن کمک کرده است. از نظر آپشن‌های رنگی هم گوشی شیائومی پوکو اف 3 در سه رنگ مشکی ، آبی و سفید یخی به زودی عرضه خواهد شد؛

پردازنده و حافظه داخلی Poco F3 5G

یکی از امتیازات گوشی پوکو F3  برخورداری از تراشه اسنپدراگون 870 5G است. این مدل پوکو در واقع جزء اولین گوشی‌هایی است که از این تراشه استفاده کرده و حداکثر فرکانس 3.2 گیگاهرتز را ارائه داده است. از نظر حافظه نیز poco f3 در دو نسخه 128/6 و 256/8 گیگابایت عرضه خواهد شد ولی در نظر داشته باشید که نمی‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی مقدار حافظه گوشی شیائومی poco f3 را افزایش دهید. همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در برندارد.

دوربین پوکو اف3

poco f3 3 لنز را در پنل پشتی جای داده است، لنز اصلی 48 مگاپیکسل، لنز اولتراواید آن 8 مگاپیکسلی بوده و به یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی هم مجهز شده است. با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن هم می‌توانید عکس‌های جذابی ثبت کنید. ماژول دوربین گوشی پوکو f3 از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی با قابلیت PDAF، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 119 درجه و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این دوربین قابلیت فیلمبرداری 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی نیز 20 مگاپیکسلی با استایل هول پانچ در میانه ی بالای نمایشگر جای خواهد گرفت.

باتری پوکو اف3

باتری شیائومی Poco F3 5G  از باتری 4520 میلی آمپری استفاده کرده است. این گوشی مجهز به شارژ سریع 33 واتی هست، برای  ۱۰۰% شدن باتری به 50. دقیقه زمان احتیاج دارید،

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

128 گیگابایت 6 گیگابایت رم
256 گیگابایت 8 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

۴۸ مگاپیکسل واید ۸ مگاپیکسل اولتراواید ۵ مگاپیکسل ماکرو

سلفی

۲۰ مگاپیکسل

نمایشگر
ابعاد

6.67 اینچ (~85.9% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

AMOLED

پلتفرم
پردازنده

– 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.73 گیگاهرتزی Mongoose M4 و دو هسته‌ی 2.4 گیگاهرتزی Cortex-A75 و چهار هسته‌ی گیگاهرتزی Cortex-A55)

سیستم عامل

اندروید 11، MIUI 12 برای POCO

صدا
جک 3.5 میلی متری

خیر

باتری
باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعت

شارژر

۳۳ وات

شبکه
فناوری

GSM / HSPA / LTE / 5G

اتصالات
GPS

بله، با دو بانده A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO، QZSS، NavIC

NFC

بله (وابسته به بازار عرضه)

بلوتوث

5.1، A2DP، LE

سایر مشخصات
رنگبندی

آبی/Blue
سفید/White
مشکی/Black

USB

USB تایپ سی 2.0, USB On-The-Go

برند

شیائومی

نوع سیم کارت

دو سیم کارته (نانو سیم کارت, استندبای دوگانه)

وزن

196 گرم

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی شیائومی Poco F3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی