گوشی شیائومی Mi Note 10 ظرفیت 128 گیگابایت(Xiaomi Mi Note 10)

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

طراحی و ساخت

گوشی  شیائومی Mi Note 10 از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با پنل­ آمولد ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. نمایشگر شیائومی Mi Note 10 از رزولوشن بالایی برخوردار است ؛

به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.47 اینچی آن، حدود 398 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی نوت 10 شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار فریم تهیه شده از آلومینیوم  قرار گرفته است که ظاهر زیبایی را به آن بخشیده است.

شیائومی Mi Note 10

این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر شیائومی Mi Note 10 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. اما این پایان کار نیست؛

پنج دوربین که سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 32 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G  با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ 5.0، نسخه­‌ی 9.0 از اندروید و باتری 5260 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند.

شیائومی Mi Note 10

صفحه‌نمایش

در نگاه اول صفحه نمایش بزرگ این گوشی هوشمند نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند. صفحه نمایشی که لبه‌های خمیده‌ای دارد. روی این صفحه نمایش یک ناچ بسیار کوچک که شبیه نیم دایره است را مشاهده می‌کنید. پنج دوربین پشت هم در سمت چپ پشت گوشی قرار گرفته‌اند.

گوشی شیائومی Mi Note 10 در ابعاد ۱۵۷٫۸ در ۷۴٫۲ در ۹٫۷ میلی‌متر ساخته شده و ۲۰۸ گرم وزن دارد. با گوشی خیلی بزرگی مواجه نیستید، اما ضخیم تر و سنگین‌تر از گوشی‌های دیگر بازار به نظر می‌رسد. یکی از دلایل این اتفاق می‌تواند باتری بزرگی باشد که روی این گوشی قرار گرفته است.

زمانی که گوشی را به دست می‌گیرید، وزن و ضخامت آن، این حس را به شما منتقل می‌کند که با محصول بزرگی سر و کار دارید. اگر دست شما کوچک باشد، کار کردن با گوشی کمی سخت می‌شود. چرا که انگشت‌ها نمی‌توانند به تمام جهت‌های گوشی دسترسی داشته باشند.

دکمه‌ها تنظیم صدا و خاموش و روشن کردن گوشی هر دو روی لبه سمت راست قرار گرفته‌اند. روی لبه پایین گوشی پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا را مشاهده خواهید کرد.

صفحه نمایشی ۶٫۴۷ اینچی را روی گوشی شیائومی Mi Note 10 مشاهده می‌کنید. صفحه نمایشی AMOLED که کیفیت آن بسیار خوب است و تصاویر و ویدیوها را با کیفیت بالایی نشان می‌دهد. این صفحه نمایش از کنتراست خوبی برخوردار است و رنگ‌ها هم عالی نشان می‌دهد. صفحه نمایش خمیده هم حالت رده بالایی به این محصول بخشیده است.

شیائومی Mi Note 10

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

128 گیگابایت 6 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

108 مگاپیکسل
12 مگاپیکسل
2 مگاپیکسل
20 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل

سلفی

32 مگاپیکسل (0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.0)

نمایشگر
ابعاد

6.47 اینچ (~87.8% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

1080 در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~398 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

پلتفرم
پردازنده

8 هسته‌ای ( دو هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 470 طلایی و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 470 نقره‌ای)

سیستم عامل

– MIUI 11
اندروید 9.0 (پای)

صدا
جک 3.5 میلی متری

بله

باتری
باتری

باتری غیر قابل تعویض
لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5260 میلی آمپر ساعت

شارژر

– USB Power Delivery
شارژ سریع 30 واتی (100 درصد در 65 دقیقه)

شبکه
فناوری

GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS

NFC

بله

بلوتوث

5.0، A2DP، LE، aptX HD

رادیو

بله

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی شیائومی Mi Note 10 ظرفیت 128 گیگابایت(Xiaomi Mi Note 10)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی