تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

سامسونگ با معرفی سه مدل A72،A52 و A32 در سال 2021 چهره های سری آ را بیشتر تغییر داده است و با استفاده از فناوری 5G قدرت بیشتری به آن ها تحمیل کرده است.

 

طراحی و ساخت سامسونگ گلکسی آ32

گوشی سامسونگ گلکسی آ32(Samsung Galaxy A32) دارای یک نمایشگر از نوع Super AMOLED با اندازه 6.5 اینچی(~81.6% نسبت نمایشگر به بدنه)و با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل، 20:9 (~270 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) می باشد. نمایشگر این گوشی توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود که مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان داده است. فریم و در پشت گوشی از پلاستیک ساخته شده است.A32 دارای ابعاد 164.2 × 76.1 × 9.1 میلی‌متر و 205 گرم وزن می باشد.

 

سامسونگ گلکسی آ32

 

 

پردازنده و حافظه داخلی سامسونگ گلکسی آ32

پردازنده این گوشی هوشمند با نام Mediatek Helio G80(دوازده نانومتری)،8 هسته‌ای(دو هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A75 و شش هسته 1.8 گیگاهرتز Cortex-A55) می باشد. A32 دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم می باشد.

 

دوربین سامسونگ گلکسی آ32

گوشی سامسونگ گلکسی آ32(Samsung Galaxy A32) یک دوربین برجسته چهار گانه دارد که کیفیت قابل قبولی از خود ارائه داده است. لنز اصلی یک لنز 48 مگاپیکسلی عریض 26 میلی متری می باشد که مجهز به فوکوس خودکار و تشخیص فاز می باشد. لنز دوم که یک لنز فوق عریض با پوشش 123 درجه ای می باشد که دارای کیفیت 8 مگاپیکسلی می باشد. لنز سوم یک لنز ماکرو با کیفیت 5 مگاپیکسلی و دیافراگم 2.4/f می باشد. لنز چهارم نیز سنسور تشخیص عمق می باشد و 5 مگاپیکسل کیفیت دارد.

 

سامسونگ گلکسی آ32

 

دوربین سلفی دارای یک لنز 20 مگاپیکسلی عریض می باشد که دهانه دیافراگم 2.2/f می باشد.

 

دیگر ویژگی و عملکردها سامسونگ گلکسی آ32

سامسونگ گلکسی آ32 دارای یک باتری غیر قابل تعوی لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپری می باشد و یک شارژر سریع 15 واتی نبز آن را همراهی می کند.

این گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی،سفید،آبی و بنفش روانه بازار شده است.

سامسونگ گلکسی آ32 در زمان عرضه به اندروید 11 مجهز می باشد و مانند اکثر مدل ها از اثر انگشت اپتیکال زیر صفحه نمایشگر بهره می برد.

همچنین این محصول در دو نسخه 4G و 5G به بازار ارائه شده است که شما متناسب با نیاز خود می توانید اقدام به خرید نمایید.

 

 

سامسونگ گلکسی آ32

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی سامسونگ گلکسی آ32(Samsung Galaxy A32 5G)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی