گوشی سامسونگ گلکسی آ 02 اس(Samsung Galaxy A02s)

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

سامسونگ با معرفی دو مدل ارزان قیمت خود،Samsung Galaxy A02s و Samsung Galaxy A12،در فکر تسخیر بازار میان رده های با قیمت مناسب در سال 2021 است. Samsung Galaxy A02s در ابتدای سال 2021 روانه بازار شد تا سامسونگ با عرضه گوشی های با قیمت مناسب بخت خود را بیازماید.

صفحه نمایش و ساختار گوشی آ ۰۲

Samsung Galaxy A02s دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع TFT با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل، 19:9 (~259 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) می باشد که برای یک گوشی اقتصادی کاملا قابل قبول می باشد. این محصوا از یک فریم و قاب پشت پلاستیکی ساخته شده است و در سه رنگ مشکی،آبی و قرمز به بازار عرضه شده است.

Samsung Galaxy A02s

دوربین و پردازنده آ ۰۲ اس

در قاب پشتی از یک لنز سه گانه با طراحی جدید استفاده شده است که لنز اصلی عریض و 13 مگاپیکسل کیفیت و دارای فوکوس خودکار می باشد.

لنز دوم یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می باشد که دارای دریچه دیافراگم 2.4/f می باشد.

لنز سوم 2 مگاپیکسل کیفیت دارد و دارای سنسور تسخیص عمق می باشد.

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و فیلمبرداری با کیفبت 1080p@30fps و همچنین فلش LED از امکانات دیگر Samsung Galaxy A02s می باشد.

پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند یک پردازنده 8 هسته‌ای (هشت هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53) مدل Qualcomm SM4250 Snapdragon 450 (یازده نانومتری) می باشد که بنابر انتظار عملکرد خوبی را برای کاربران خواهد داشت.

32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم برای یک گوشی اقتصلدی فوق العاده خواهد بود و در ضمن شما می توانید برای افزایش حافظه از درگاه اختصاصی کارت حافظه استفاده نمایید.

طراحی و ساخت گوشی آ ۰۲ اس

گوشی آ ۰۲ اس دارای ابعاد 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی‌متر و وزن 196 گرم است که قاب پشتی و فرم دور گوشی از جنس پلاستیک سخت تشکیل شده‌اند و تا کمترین حد ممکن اثر انگشت روی قاب پشتی برجای می‌ماند که باعث شده آزاردهنده نباشد. در قاب پشتی شاهد ماژول دوربین سه‌گانه هستیم به همراه فلش LED؛ در فریم کناری دکمه‌های پاور و حجم صدا به چشم می‌خورد. در سمت دیگر درگاه خشاب سیم‌کارت را می‌بینیم که این گوشی اقتصادی از دو سیم‌کارت هم‌زمان استفاده می‌کند. در فریم زیرین گوشی شاهد جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکر و درگاه شارژ تایپ سی هستیم. به دلیل اقتصادی بودن این گوشی، سامسونگ برای کم شدن هرچه بیشتر هزینه از سنسور اثر انگشت استفاده نکرده است.

سخت‌افزار و نرم‌افزار A02s

سامسونگ در این محصول اقتصادی خود از پردازنده بسیار مناسب اسنپدراگون 450 (14 نانومتری) کوالکام استفاده کرده است که دارای هشته پردازشی می‌باشد. پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 506 است که بسیار مناسب کارهای روزانه است و با لگ و کندی مواجه نمی‌شوید اما پیشنهاد نمی‌کنیم که بازی‌های گرافیکی و سنگین را روی آن اجرا کنید. حافظه داخلی سامسونگ A02s از 32 / 64 گیگابایت و 3 / 4 گیگابایت رم تشکیل شده است که با پشتیبانی فوق‌العاده این محصول از کارت حافظه جانبی تا 1 ترابایت این گوشی

گوشی آ ۰۲ اس
گوشی آ ۰۲ اس

را به یک تلفن همراه ارزان و ارزنده تبدیل کرده است که تا سال‌ها می‌توانید اطلاعات خود را روی آن نگه‌داری و بازهم حافظه اضافه در اختیار داشته باشید. سامسونگ a02s از سیستم‌عامل اندروید 10 استفاده می‌کند که قابلیت به‌روزرسانی را هم دارد.

باتری سامسونگ A02s

سامسونگ A02s از یک باطری بسیار قدرتمند با ظرفیت بسیار خوب 5000 میلی‌آمپر استفاده می‌کند که قابلیت شارژ سریع 15 وات را دارد. این حجم از باتری می‌تواند به راحتی دو روز برای شما کار کند و نیاز به شارژ نداشته باشد. البته بستگی به میزان استفاده کاربر دارد که در استفاده متوسط این مقدار پاسخگو می‌باشد. در مجموع اگر قصد خرید یک گوشی با قیمت مناسب و کارایی خوب دارید و از گوشی عملکرد گرافیکی سنگین انتظار ندارید سامسونگ A02s می‌تواند با باتری قدرتمند و دوربین مناسب گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

دیگر عملکرد و ویژگی ها

یک باطری قدرتمند 5000 میلی آمپری در کنار یک شارژر سریع 15 واتی مزیتی دیگر برای ترغیب شما برای خرید Samsung Galaxy A02s می باشد. این محصول در زمان عرضه از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می کند.

Samsung Galaxy A02s

 

لینک های پیشنهادی

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

32 گیگابایت 3 گیگابایت رم
64 گیگابایت 4 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

13 مگاپیکسل
2 مگاپیکسل
2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)

سلفی

5 مگاپیکسل

نمایشگر
ابعاد

6.5 اینچ (~81.9% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

1520 در 720 پیکسل، 19:9 (~295 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

TFT

پلتفرم
پردازنده

هشت هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53

سیستم عامل

– اندروید 10

صدا
جک 3.5 میلی متری

جک ۳.۵ میلی‌متری بله

باتری
باتری

لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ سریع 15 واتی

شبکه
فناوری

GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE

اتصالات
GPS

بله با GLONASS، BDS، A-GPS

NFC

خیر

بلوتوث

4.2، A2DP

سایر مشخصات
رنگبندی

آبی/Blue
قرمز/Red

USB

micro USB 2.0

وزن

196 گرم

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها1

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی