گوشی اپل آیفون ایکس اس مکس (IPHONE XS MAX) ظرفیت 512 گیگابایت

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

طراحی اپل آیفون ایکس اس مکس (IPHONE XS MAX)

گوشی اپل آیفون ایکس اس مکس (IPHONE XS MAX) با نمایشگر وسیع ۶.۵ اینچی خود، بزرگ‌ترین گوشی هوشمند اپل محسوب می‌شود؛ از همین رو کوپرتینونشین‌ها با کنار گذاشتن پسوند «پلاس»، واژه‌ی «مکس» را به انتهای نام این مدل اضافه کرده‌اند تا بیش از پیش بر ابعاد نمایشگر آن تأکید کنند؛

البته صرف‌نظر از بزرگی پنل، آیفون ۱۰ اس مکس با ابعاد ۷.۷ × ۷۷.۴ × ۱۵۷.۵ میلی‌متری، به‌صورت جزئی پهنا و ارتفاع کمتری نسبت به آیفون ۸ پلاس ۵.۵ اینچی دارد و تنها ۰.۲ میلی‌متر از آن ضخیم‌تر است. فبلت گران‌قیمت اپل تفاوت ظاهری بسیار اندکی با آیفون X دارد و صرفا ابعاد فیزیکی آن بزرگ‌تر شده است؛

گویی طراحان کوپرتینو صرفا ابعاد مدل سه‌بعدی آیفون XS را با مقیاس خاصی، افزایش داده‌ و از آن برای تولید آیفون ۱۰ اس مکس استفاده کرده‌اند. محل کلیدهای سخت‌افزاری و ابعاد آن‌ها، ساختار بدنه، بریدگی نمایشگر و نوارهای آنتن آیفون XS Max، تفاوتی با برادر کوچک‌ترش ندارد.

 

IPHONE XS MAX

نمایشگر اپل آیفون ایکس اس مکس (IPHONE XS MAX)

اپل که روزگاری نمایشگرهای بزرگ در گوشی‌ها را به باد انتقاد می‌گرفت حال خود یکی از آیفون‌های امسال را به نمایشگری ۶.۵ اینچی مجهز کرده است.

اپل سال گذشته با عرضه‌ی آیفون ۱۰ مهاجرت خود را به نمایشگرهای اولد شروع کرد و امسال دو آیفون پرچمدار این شرکت با نمایشگر اولد روانه‌ی بازار شده‌اند.

در مقایسه با نمونه‌های ال‌سی‌دی، نمایشگرهای اولد، سبک‌تر، قابل‌انعطاف، نازک و از نظر مصرف بهینه‌تر هستند و ویژگی‌‌های فنی آن‌ها، تصاویر روشن‌تر، رنگ‌های زنده‌تر و مشکی خالص را به ارمغان می‌آورد. در شرایط کنونی، تنها برتری نمایشگرهای ال‌سی‌دی به اولدها قیمت تمام‌شده‌ی پایین‌تر آن‌‌ها است که در پرچمداران این موضوع اولویت اول تولیدکنندگان گوشی نیست.

 

IPHONE XS MAX
                                                                                        مقایسه اندازه IPHONE XS MAX با IPHONE XS

نرم‌افزار و رابط کاربری اپل آیفون ایکس اس مکس (IPHONE XS MAX)

به عقیده‌ی بسیاری، اکوسیستم iOS عامل اصلی گرایش به محصولات اپل است؛ یک‌پارچگی فوق‌العاده‌ی سیستم‌عامل و سخت‌افزار در محصولات مبتنی بر iOS، به‌روزرسانی‌های مرتب و بدون تبعیض در کنار گستردگی اپلیکیشن‌ها و گرایش بالای توسعه‌دهندگان به ساخت بازی و اپلیکیشن برای آن تنها بخشی از ویژگی‌‌های مثبت این اکوسیستم است.

iOS 12 با هدف بهبود عملکرد نسخه‌ی پیشین و برای محصولات سال ۲۰۱۳ به بعد اپل منتشر شده است و بیش از آن که یک نسخه‌ی انقلابی از این سیستم‌عامل باشد یک کامل‌کننده و بهبوددهنده محسوب می‌شود. بررسی دقیق تمام ویژگی‌های iOS 12 در مقاله‌ای کامل در زومیت منتشر شده است به همین دلیل در این مطلب از پرداختن به تمام ویژگی‌های جدید آن پرهیز شده است.

 

دوربین اپل آیفون ایکس اس مکس (IPHONE XS MAX)

در نگاه نخست به مشخصات فنی آیفون XS Max‌ ممکن است چنین تصور کنید که پرچم‌داران جدید اپل در زمینه‌ی دوربین، تغییری نکرده‌اند.

فبلت ۶.۵ اینچی Apple همانند آیفون ۱۰ از دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر استفاده می‌کند که در پسِ لنزهای ۶ لایه‌ی واید و تله‌فوتو با دیافراگم‌های f/1.8‌ و f/2.4 و فاصله‌ی کانونی معادل ۲۸ و ۵۲ میلی‌متری قرار دارند و روی آن‌ها توسط شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود پوشانده است؛ در حالی که چینش دوربین نیز تفاوتی با گذشته ندارد.

 

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

512 گیگابایت، 4 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

12 مگاپیکسل

سلفی

7 مگاپیکسل, 32 میلی‌متری, f/2.2

نمایشگر
ابعاد

6.5 اینچ (~84.4% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

1242 در 2688 پیکسل، 19.5:9 (~458 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

Super Retina HD لمسی خازنی از نوع اولد، 16 میلیون رنگ

پلتفرم
پردازنده

تراشه‌ی 4 هسته‌ای

سیستم عامل

iOS 12

صدا
جک 3.5 میلی متری

خیر

باتری
باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی

شارژر

– شارژ سریع باتری: 50 درصد در 30 دقیقه – شارژ بی‌سیم Qi

شبکه
فناوری

GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، QZSS

NFC

بله

بلوتوث

5.0، A2DP، LE

رادیو

خیر

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی اپل آیفون ایکس اس مکس (IPHONE XS MAX) ظرفیت 512 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی