هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T8

دسته:
نقد و بررسی اجمالی

هدفون کیو سی وای مدل T8؛ سلسه اکوسیستم کمپانی شیائومی روز به روز گسترده‌تر شده و تنوع هیجان انگیزی را به نام خود ثبت کرده است.  تاریخ برند QCY پر از سابقه درخشان طراحی و تولید هدفون‌های بلوتوثی است که هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T8 یکی از آخرین اعضای زنجیره این برند محسوب می‌شود.

طراحی هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T8

طراحی بدنه این محصول راه دوری نرفته و اc نسل قبل هندزفری الگو گرفته است، هدفون بلوتوثی QCY T8 شباهت چشمگیری با هدفون QCY T7 داشته و از لحاظ ظاهری، سبک جدیدی را پیش نگرفته است. تنها تفاوت مدل T8 نسبت به نسل قبلی، حلقه طلایی روی ساقه ایربادها است که آن را نسبت به سایر نسل قبلی متمایز کرده است. انتهای کیس شارژ (که شباهت قابل توجهی با کیس شارژ Apple AirPods دارد) ، درگاه Type-C دیده می‌شود که برای شارژ باتری این دیوایس قابل استفاده است. به طور کلی، این هدفون بلوتوثی از پلاستیک Abs در چهار رنگ ساخته شده و ایرفون‌های بی سیم آن half-in-ear هستند. هدفون‌های half-in-ear با حذف صداهای مزاحم، مناسب برای پاسخ دادن به تماس تلفنی، گوش کردن موسیقی، ورزش و حتی گیمینگ است. وزن هر گوشی 4 گرم اندازه کیس شارژ نیز کوچک به نظر میرسد.

کیفیت صدا هدفون بلوتوثی QCY T8

کیفیت صدای هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T8 از چندین ابعاد مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ طراحی آرگونومیک گوشی‌ها نیز در پخش صدای با کیفیت بی تاثیر نبوده. طبق ادعای برند سازنده، این هدفون مجهز به تکنولوژی کاهش نویز DSP است که تاثیر چشمگیری برای وضوح صدا در مکالمات تلفنی دارد. از گذشته تا کنون، نویز دشمن سرسخت مهندسان ارتباطی بوده که حذف مزاحمت آن، اولویت اول اغلب سازندگان تجهیزات صوتی است. هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T8 یک درایور 13 میلی متری دارد که همان مترجمی است که می‌تواند سیگنال‌ها را به صدای قابل درک ما تبدیل کند. با توجه به این که هدفون‌هایی با درایور 10 تا 15 میلی متر استانداردترین نمونه‌ها به حساب می‌آیند، هدفون بلوتوثی QCY T8 نیز جزو این گروه قرار دارند.

باتری 380 میلی آمپر ساعتی

میزان شارژدهی هندزفری بلوتوثی بدون شک می‌تواند یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید محسوب شود. به گفته سازندگان، با احتساب شارژ کیس همراه، هندزفری QCY T8 می‌تواند تا ۲۵ ساعت برای شما موسیقی پخش کند که در نوع خود بی‌نظیر است! بدین منظور، سازندگان از یک باتری بزرگ ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی برای کیس همراه بهره برده‌اند که تا ۴ بار می‌تواند هندزفری را به صورت کامل شارژ کند. ظرفیت باتری هرکدام از ایرپادها نیز ۴۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و با یک بار شارژ، بین ۴ تا ۵ ساعت قادر به پخش موسیقی خواهد بود. برای شارژ کیس همراه نیز ار درگاه Type-C استفاده شده است.

آیا هندزفری بلوتوث T8 ارزش خرید دارد؟

اگر سخت‌پسند هستید و می‌خواهید یک هدفون حرفه‌ای و زیبا با امکانات بسیار خوب را تهیه کنید، هندزفری بلوتوث کیو سی وای مدل T8 می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شاید این هدفون را نتوان به ورزشکاران توصیه کرد زیرا حجم صدای آن مانند محصولات مشابه نیست، ولی به خاطر کیفیت بالا و پشتیبانی از کدک‌های صوتی حرفه‌ای، انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به موسیقی خواهد بود.

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی