هدفون کیو سی وای مدل T7

دسته:
نقد و بررسی اجمالی

اگر قصد خرید هدفون کیو سی وای مدل T7 را دارید، اماده باشید ویژگی‌های جذاب این هندزفری را از زبان آی بی سیم بشنوید. فناوری که در ساخت محصولات برند qcy ممتاز چینی به کار می رود بر اساس تکنولوژی بدون سیم است. انواع هدفون‌های بدون سیم، بلندگو‌های وایرلس و هدست‌های بلوتوث از جمله محصولات اختصاصی این کمپانی هستند. استفاده از محصولات با برند QCY لذت بخش بوده و موجب راحتی و آرامش شما می‌شوند و دلیل این سهولت چیزی نیست جز تکنولوژی پیشرفته‌ای که در این محصولات به کار برده شده است. در اینجا ما به معرفی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصول این برند می‌پردازیم.

طراحی هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T7

طراحی جمع و جور و در عین حال کاربردی. هدفون QCY T7 تنها 50 گرم وزن دارد همچنین بدنه سفید و صیقلی آن جلوه شیکی به این محصول داده است. طراحی آرگونومی گوشی به سبک درون گوشی یا همان In-Ear طراحی شده که علاوه بر سهولت استفاده روزمره، در حذف صداهای مزاحم و افزایش شفافیت صدا فوق العاده عمل کرده است. کیو سی وای مدل T7 تماما از پلاستیک ABS مرغوب ساخته شده که پس از خرید این مدل، علاوه بر دو گوشی یک کیس شارژ کوچک هم خواهید داشت که در حکم پاوربانک برای عمل خواهد کرد.

کیفیت صدا

پخش صدای واقعی استریو HD، فناوری رمزگشایی موسیقی SBC+AAC، شنیدن تمامی جزئیات موسیقی قابلیت کاهش نویز هوشمند توسط فناوری ENC جهت شنیدن مکالمه‌ای بسیار شفاف و واضح بهره‌گیری از فناوری بلوتوث 5.0 جهت انتقال سریع، اتصالی پایدار و با ثابت، بدون افت کیفیت و تاخیر صدا بسیار کوچک و سبک در این هدفون بلوتوثی qcy t7 تعبیه شده است نکته قابل توجه هدفون کیو سی وای مدل تی 7 این است که این هندزفری از دو روش اتصال نیز بهره یرده در واقع شما می‌توانید، فقط از یک هدفون و یا هر هر دو ایرفون به صورت همزمان که به یک تلفن همراه متصل کنید.

درایور 13 میلی متری

درایورهای کیو سی وای مدل T7 مسئول تبدیل سیگنال های الکتریکی به صوت قابل درک انسان بوده، قطر بالای درایور این محصول در کنار فاکتورهای دیگر می‌تواند صدای باکیفیتی تولید کند هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T7 درایوری با قطر 13 میلی متر داشته و در تولید بیس های قوی، خوب عمل کرده می‌کند.

باتری و طول عمر هندزفری

از نظر طول عمر ، هدفون qcy t7  از باتری 400 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و می‌تواند حداقل 3 ساعت کارکرد داشته باشد البته به لطف جعبه شارژ می توانید تا 4 بار هندزفری را شارژ نمایید، در کل تا 17 ساعت کاربران می‌توانند از این هدفون یهره ببرند.

 فرمان های لمسی

این هدفون با توجه به طراحی کلاسیکی که دارد، از گوش شما نمی‌افتد. کیو سی وای مدل T7 یک تاچ لمسی در قسمت بیرونی برای داشته که قابلیت پخش / مکث ، پاسخ / بستن ، رفتن به آهنگ قبلی / بعدی و غیره کار وجود دارد. شایان ذکر است که رمزگذار صوتی داخلی از پخش صدا AAC / SBC پشتیبانی می‌کند

دیگر ویژگی‌های هدفون بلوتوثی QCY T7:

  • پشتیبانی از دستیار صوتی Alexa، Siri، Xiaoai.
  • این هندزفری استاندارد IPX4 داشته و می‌تواند به مدت 5 دقیقه در مقابل پاشش آب دوام بیاورد.
  • آعلاوه بر سیستم عامل ios با سیستم عامل اندروید نیز سازگاری دارد؛ با نصب اپلیکیشن Qcy روی گوشی همراهتان از ویژگی های متفاوت و بیشتر این هدست استفاده نمایید. این اپ با اندروید 5.1 و بالاتر و iOS 11 و بالاتر سازگار است.
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون کیو سی وای مدل T7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی