هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T12

دسته:
نقد و بررسی اجمالی

کیو سی وای مدل T12 یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت شیائومی در زمینه لوازم صوتی مانند هندزفری می باشد.هندزفری های دو گوش بی سیم T3 ،T5 و T8 از تولیدات محبوب این و پرفروش این برند بوده است. یکی از تولیدات جدید این شرکت که به نوعی پرچمدار جدید این شرکت حساب می شود هندزفری بلوتوثی QCY T12 است که حرف های زیادی برای گفتن در زمینه دوام باتری، کیفیت صدا و میکروفون خوب دارد.

کیفیت صدای هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T10

هندزفری بلوتوثی کیوسی وای تی12 دارای یک درایور 13 میلی متری است که میتواند صدای زیر و بم را به خوبی پخش کند شفافیت،تفکیک و بیس بالای صدا کیو سی وای مدل T12 باعث شده که این هندزفری هم مناسب مکالمه هم مناسب گوش دادن به انواع موسیقی باشد.

طراحی هدفون بلوتوثی کیو سی وای T12

اگر نیاز به هندزفری با حذف صد در صد صدای محیط ندارید، هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T12 با ساختار آرگونومیکی که دارد، گزینه بدی به نظر نمی‌آید. در واقع علیرغم کیپ شدن هندزفری در مجرای گوش، نفوذ صدای محیط را یه گوش شما مسدود نمی‌کند و اجازه میدهد با محیط اطراف، در تعامل باقی بمانید.
ارتفاع ساقه هندزفری نیز در بهترین حالت ممکن بوده تا دریافت صدای شما و ارسال آن به مخاطب پشت خط تلفن را تسهیل کند. خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای T12 را برای کاربری روزمره و مکالمه توصیه می‌کنیم؛ فراموش نکنید که این مدل از گواهی IPX5 برخوردار بوده و در برابر تعریق گوش یا بارش باران، مقاومت کافی دارد.

دوام در اتصال هندزفری بلوتوثی کیوسی وای تی 12

استفاده از بلوتوث نسخه 5.1 کیفیت صدا برای شنیدن موسیقی و انتقال صدا در این هدفون بی سیم را به صورت چشم گیری افزایش داده است هندزفری بلوتوثی کیوسی وای تی 12 به لطف بهره مندی از همین تکنولوژی توانسته نویزها را به صورت چشم گیری در این هدفون بی سیم کاهش بدهد.البته نکته ای که باید برا هدفون بی سیم QCY T12  در نظر گرفت این است دستگاهی که میخواهد به این هدفون وصل شود باید دارای بلوتوث نسخه 5.1 باشد.

باتری هدفون بلوتوثی QCY T12

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای تی12 دارای یک داک شارژر قدرت مند با ظرفیت 380 میلی امپر می باشد که برای 4 بار شارژ کردن هدفون کافی می باشد همچنین QCY  تمام سعی خود را در ساخت باتری این هدفون بی سیم کرده است.باتری هدفون بلوتوثی  QCY T12 میتواند 4 ساعت دوام برای گوش دادن به موسیقی و 3.5 ساعت مکالمه را داشته باشد

اتصال هندزفری بلوتوثی کیو سی وای تی 12

قابلیتی که این هندزفری را منحصر به فرد کرده است قابلیت استفاده به صورت تک گوش و دو گوش است. همچنین شما میتوانید هر هدفون را به صورت جداگانه استفاده کنید.اتصال راحت هدفون بلوتوثی  QCY T12 فقط باخارج کردن گوشی ها در سریع ترین زمان به گوشی شما متصل می شود.

پنل لمسی هدفون بلوتوثی QCY T12

با پنل های لمسی قسمت پشتی کیو سی وای مدل T12 دیگر نیازی به بیرون اوردن گوشی خود از جیبتان ندارید   با ژست های حرکتی این هدفون میتوانید همه چیز را کنترل کنیداتصال و قطع کردن تماست تعویض موزیک قطع کردن موزیک و….

سایر قابلیت های هندزفری بلوتوثی کیوسی وای تی 12

استاندارد IPX5  که نشان دهنده ضد تعرق بودن این هندزفری است، تضمین یک مکالمه عالی با چهار میکروفون اپیکیشن برای ios  و اندروید قیمت مناسب از سایر ویژگی های این هدفون بلوتوثی کیوسی می باشد.

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T12”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی