هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T5

دسته:
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T5 در بین هدفون‌های بلوتوثی پرفروش لوازم جانبی، اگر می‌خواهید دلایل اطمینان به کیفیت کیو سی وای را بدانید تا آخرین این مطلب همراه با باشید. دلایل  که در این بخش تا حدودی به آن میپردازیم. امروزه هدفون‌های بی‌سیم به حدی فراگیر شده است. اگر تغییراتی در سبک زندگی خود می‌خواهید، باید با تکنولوژی بی‌سیم خو بگیرید. اگر تایحال تجربه‌ی استفاده از ایرفون‌های بی سیم را نداشته‌اید، قطعا به سرعت پیشرفت تکنولوژی باخته‌اید. استفاده از هدست بی سیم، همانقدر هیجان انگیز است که تلفن همراه در سال‌های اولیه ورود به بازار، در دل مخاطب جا باز کرده بود. کمتر کسی پیدا می شود که وقت گرانبهای خود را صرف باز کردن گره های هدفون نکرده باشد.
برند QCY یکی دیگر از زیر مجموعه برند شیائومی به حساب می‌آید، در سال 2009 در استان «گواانگ‌دونگ» (Guangdong) در جنوب کشور چین تأسیس شد و  با تولید و عرضه محصولات با کیفیت و معروف سروصدایی به پا کرده است و توانسته خود را در عرصه رقابت جای دهد.

آرگونومی استاندارد ایرفون بلوتوث QCY T5

خوشبختانه گوشی‌های کیو سی وای مدل T5، به طور کامل درون گوش قرار میگیرد بو به لطف سری‌های سیلیکونی درون کانال گوش ثابت مانده و از گوشی خارج نمی‌شود. هر هدفون تنها 3.7 گرم وزن دارد و در استفاده‌های طولانی کوچکترین آزاری به گوش شما نخواهد رساند. با توجه به طراحی زیبا و مدرن آن، هم برای ورزش و هم برای کاربری عمومی گزینه مناسبی است؛ خصوصا که استاندارد IPX5 دارد و در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

کیفیت صدا هدفون بی‌سیم QCY T5

کیفیت صدای ایرفون بی سیم QCY T5 از بلندگوهای 6.5 میلی متری  مجهز به فناوری Hi-Fi شده است که جای هیچ انتقادی را باقی نمی‌گذارد. همچنین این ایرفون با کاهش میزان نویز، صدای صاف و باکیفیتی که برای شما تدارک دیده است در هنگام ورزش و تماس تلفنی، هیچ مشکلی نداشته باشید. تاثیر فناوری کاهش نویز را بیشتر حین مکالمات تلفنی لمس خواهید کرد.

نسخه بلوتوث 5.0 QCY T5

هدفون بی سیم QCY T5 با آخرین نسخه بلوتوث 5.0 عرضه گردیده است، این هدفون می‌تواند به تمام دستگاه های دارای بلوتوث متصل و ارتباط  پایدار برقرار کند و بدون هیچ تاخیر، صدای موسیقی و مکالمه را به گوش شما برساند.  قابلیت خوب بلوتوث 5.0 دارای رمز گشایی  بوده که با وضوح بالا و رمزگذاری صوتی AAC / SBC که سرعت انتقال و دامنه کار در ارتباطات به طرز چشمگیری بهبود یافته است. با بهبود مشکلات انتقال هدفون های معمولی بلوتوث و به حداقل رساندن میزان ضعف و قطع صدا ، می‌توانید حتی با قدم زدن در شلوغی شهر ، از موسیقی به راحتی لذت ببرید. تراشه بلوتوث 5.0 ، مصرف انرژی پایین تر ، با ثبات تر و تقریباً بدون تاخیر در پخش موسیقی است.

قابلیت استفاده به صورت تک و دوگوش

چیپست جدید این امکان را داده است که دیگر لازم نیست نگران هندزفری مستر باشید زیرا هر کدام از گوشهای هندزفری می توانند به عنوان مستر عمل کنند. سوئیچ سریع بین حالت استریو و حالت تک. این چیزی است که ما آنرا فناوری می نامیم.

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی