پاوربانک شیائومی بیست هزار میلی آمپر ردمی(Power Bank 20000mAh Redmi PB200LZM)

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

پاور بانک شیائومی بیست هزار میلی آمپر محصول جدید شرکت شیائومی می باشد که در زیر قصد داریم تا توضیحاتی پیرامون آن،برای شما عزیزان،ارائه کنیم.

طراحی و بدنه

پاوربانک شیائومی 20000 میلی آمپری همانند نسخه 10000 میلی آمپر،از طراحی ساده و ساخته شده از مواد ABS است ولی ضخامت نسبت به نسخه 10000 میلی آمپر تقریبا دو برابر شده است اما در طول و عرض آن تغییری ایجاد نشده است.

پاوربانک شیائومی

پورت های ورودی و خروجی

دو پورت USB برای شارژ همزمان دو دستگاه در نظر گرفته شده است که از  ۵٫۱V 2.4A، ۹V 2A و ۱۲V 1.5A برای شارژ دستگاه شما بهره می برد.

دو پورت خروجی Micro USB و Type C برای شارژ کردن خود پاور بانک شیائومی در نظر گرفته شده است.

تفاوت محسوس نسبت به نسخه 10000 در شارژ سریع 18 واتی می باشد که در این بازه قیمتی آن را متمایز می سازد.

دیگر ویژگی و عملکردها

پاور بانکشیائومی ۲۰۰۰۰ میلی آمپر می‌تواند ردمی نوت 7 را ۳٫۵ بار، Mi 9 را ۵٫۳ بار، ردمی K20 را ۳٫۵ بار و آیفون SX را ۴٫۸ بار شارژ کند. همچنین دارای چندین ویژگی محافظتی از جمله ولتاژ پایین، اتصال کوتاه، حفاظت در برابر دما، کنترل ولتاژ ورودی و خروجی، جریان بیش از حد و یک تابع تنظیم مجدد است که پاوربانک را در شرایط نامتعادل ریست می‌کند. 

پاوربانک شیائومی می‌تواند دستگاه‌های کم مصرفی مانند می بند را شارژ کرده و به وسایل کوچکی مانند یک پنکه قابل حمل یا لامپ LED قدرت رسانی کند. کافیست دکمه پاوربانک را دوبار فشار دهید تا برای مدت ۲ ساعت وارد حالت شارژ کم قدرت شود.

پاوربانک شیائومی

مشخصات کلی
نمایشگر
ابعاد

15.4x 7.36 x 2.73cm طول و عرض
۲۷٫۳ میلیمتر ضخامت

باتری
باتری

20000mAh

سایر مشخصات
وزن

550 گرم

به علت عدم مرجوعی

کالا تست شود
کالا تست نشود

رنگبندی

سفید/White
مشکی/Black

وزن 2000 گرم
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها1

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی