گوشی هوآوی وای 6 اس (HUAWEI Y6S) ظرفیت 32 گیگابایت

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

طراحی و ساخت

ترکیب دورنگ استفاده بر روی بدنه گوشی هواوی y6s مشابه به گوشی‌های گوگل پیکسل و هوآوی وای 9 پرایم است که جلوه زیبایی به این گوشی مقرون‌به‌صرفه هوآوی بخشیده است. رنگی که هواوی برای آن در نظر گرفته آبی است و قسمت بالایی آن براق بوده و قسمت پایین آن به صورت مات طراحی شده است. وای 6 اس را می‌توان یک گوشی باریک و سبک در نظر گرفت. گوشی موبایل « Y6s» محصولی از شرکت «هوآوی» (Huawei) و نسل جدیدتر سری گوشی‌های Y6 است که به‌روزرسانی شده و با برخی ویژگی‌های جدید به بازار عرضه شده است. شرکت سازنده برای این مدل یک صفحه‌نمایش 6 اینچی با فناوری IPS و با تراکم 282 پیکسل بر اینچ در نظر گرفته است. این نمایشگر رزولوشن 1560 در 720 پیکسل با کیفیت HD را به تصویر می‌کشد. نمایشگر این گوشی می‌تواند تا چند لمس را به‌طور هم‌زمان پاسخگو باشد.

نمایشگر گوشی y6s

هواوی Y6s از یک نمایشگر 6.09 اینچی بهره برده و کیفیت تصویر آن HD+ است؛ اما یک محدودیت داشته و فیلم و بازی‌ها را تنها با رزولوشن 720 پیکسل اجرا می‌کند؛ اما  این نکته را در نظر داشته باشید که این یک گوشی پایین‌رده بوده و انتظار زیادی نباید از آن داشت. این پنل دارای مجوز TÜV Rheinland بوده و توانایی مسدود کردن پرتو مضر نور آبی را دارد و در استفاده طولانی مدت چشم‌ها تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. تولید رنگ آن هم رضایت‌بخش بوده و جزئیات نیز کاملاً شارپ به نظر می‌رسند.  صدای ارائه شده توسط بلندگوی گوشی Y6s به اندازه کافی بلند بوده و به طور کلی حداکثر فضای یک اتاق را پوشش خواهد داد. کیفیت صدا متوسط بوده اما زمانی که صدا را به بیشترین حد می‌رسانیم کیفیت صدا  افت نمی‌کند.

سخت افزار و نرم افزار

همچنین این گوشی وزنی 150 گرمی و ضخامتی نزدیک به 8 میلی‌متر دارد. در این مدل، هوآوی از تراشه‌ 12 نانومتری شرکت مدیاتک مدل «MT6765 Helio P35 » استفاده کرده است. پردازنده‌ی اصلی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE8320 روی این تراشه قرارگرفته‌اند که نشان از پیشرفت ملموس سخت‌افزار نسبت به نسل‌های قبلی این محصول دارند. همچنین هوآوی Y6s 2019 به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌افزایش مجهز شده است که نسبت به نسخه قبلی خود تفاوتی را نشان نمی‌دهد.

این سخت‌افزار می‌تواند برای برآوردن نیازهای پایه‌ای کاربر و بازی‌های نسبتاً سنگین مناسب باشد. پشتیبانی از شبکه‌ی 4G و دو سیم‌کارت در این گوشی می‌تواند، خیال شما را از اتصال به اینترنت پرسرعت راحت کند. بلوتوث و Wi-Fi از دیگر فناوری‌های ارتباطی در این گوشی هستند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت روی قاب پشتی، دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسل، ثبت تصاویر سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی و باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

دوربین y6s

دوربین اصلی y6s در حضور نور طبیعی روز عکس‌های خوبی را ثبت کرده و با توجه به قیمت گوشی y6s ، ثبت جزئیات و ارائه رنگ قابل‌قبولی را نشان می‌دهد؛ اما همانند بسیاری از گوشی‌های پایین‌رده این مدل نیز زمانی که نور کافی وجود نداشته باشد عکس‌هایی را ثبت می‌کند که میزان نویز آن زیاد بوده و جزئیات به نحو قابل‌توجهی از بین رفته‌اند.y6s همچنین قادر به ثبت ویدئوهای Full HD با سرعت 30 فریم‌بر‌ثانیه بوده و Focus lock عملکرد خوبی داشته، اما تثبیت‌کننده تصویر وجود ندارد .

باتری گوشی هواوی  y6s

باتری استفاده شده در آن 3,020 میلی‌آمپری بوده  است که در تست PCMark این گوشی توانسته است 10 ساعت و 24 دقیقه دوام داشته باشد؛ اما خبری از شارژ سریع در این گوشی نیست، به طور کلی گوشی هوآوی وای 6 اس را می‌توان یک پایین‌رده در نظر گرفت که از صفحه‌نمایش و کیفیت صدای مناسب و یک تراشه قدرتمند در حوزه پایین‌رده‌ها برخوردار بوده و قادر است که به خوبی از پس کارهای متداول روزانه برآید؛ اما گوشی‌های دیگری نیز وجود دارد که با همین رنج قیمت گوشی هواوی y6s امکانات بهتری را حداقل از نظر دوربین در اختیار شما قرار می‌دهند، از جمله این گوشی‌ها می‌توان به گوشی‌های ریلمی 5 و شیائومی ردمی 8 اشاره کرد .

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

32 گیگابایت 3 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

13 مگاپیکسل (f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز)

سلفی

8 مگاپیکسل (f/2.0)

نمایشگر
ابعاد

6.9 اینچ (~89.9% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

720 در 1560 پیکسل، 19.5:9 (~282 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

پلتفرم
پردازنده

8 هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Cortex-A53 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53)

سیستم عامل

– EMUI 9.1
اندروید 9.0 (پای)

صدا
جک 3.5 میلی متری

بله

باتری
باتری

باتری غیر قابل تعویض
لیتیوم یونی با ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعت

شبکه
فناوری

GSM / HSPA / LTE

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS، GLONASS، BDS

NFC

بله – فقط مدل JAT-LX1

بلوتوث

4.2، A2DP، LE

رادیو

رادیو اف‌ام، آنتن داخلی

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی هوآوی وای 6 اس (HUAWEI Y6S) ظرفیت 32 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی