گوشی هوآوی نوآ 5 تی (Huawei Nova 5T) ظرفیت 128 گیگابایت

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

طراحی Huawei Nova 5T

میان‌رده‌ی خوش‌ساخت هواوی بین دو ورق شیشه‌ای و فریم آلومینیومی احاطه شده؛ ترکیبی که در بدنه‌ی ۹۹/۹۹ درصد از گوشی‌های خوش‌ساخت دیگر بازار نیز به‌کار رفته است.

هواوی مطابق عادت همیشگی خود، تمایلی به‌نام‌ بردن از تولیدکننده‌ی پنل‌های شیشه‌ای Huawei Nova 5T ندارد؛ بنابراین مشخص نیست که با نوعی از گوریلا گلس طرف هستیم یا خیر!

 

نمایشگر و اسپیکر Huawei Nova 5T

در شرایطی که بسیاری از سازندگان گوشی‌‌های هوشمند به استفاده از نمایشگر OLED حتی در میان‌رده‌های خود روی آورده‌اند، هواوی هنوز به استفاده از پنل‌های IPS LCD ادامه می‌دهد و OLED‌ها در انحصار محصولات پرچم‌دار این شرکت است؛

همان‌طور که در جدول مشخصات نیز مشخص است از نظر ابعاد، رزولوشن، محل حفره نمایشگر مشابه آنر ۲۰ است.

نمایشگر ۱۹.۵ به ۹ با قطر ۶.۲۶ اینچ نوا ۵ تی تقریبا ۸۴ درصد جلوی گوشی را پوشانده و حفره‌ای در بخش بالایی و سمت چپ آن برای دوربین سلفی تعبیه شده است. رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای یک گوشی با چنین رده‌ی قیمتی و ابعادی مناسب است و تراکم ۴۱۲ پیکسلی در کاربری‌های روزمره و عادی شما را راضی خواهد کرد.

 

نرم‌افزار و رابط کاربری هوآوی نوآ 5 تی

Huawei Nova 5T به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۹ پای و رابط کاربری EMUI 9.1 به‌فروش می‌رسد؛ بنابراین آنچه کاربر تجربه می‌کند، فاصله‌ی بسیاری با اندروید خالص دارد.

خوشبختانه میان‌رده‌ی هواوی با سرویس‌های گوگل عرضه می‌شود و دسترسی کاملی به فروشگاه پلی‌استور دارد. چینی‌ها در نوامبر سال گذشته، از آغاز انتشار اندروید ۱۰ و EMUI 10 برای نوا ۵‌تی خبر دادند.

سخت افزار Nova 5T

اسمارت فون هوآوی Nova 5T از چیپست HiSilicon Kirin 980 برخوردار است. این پردازنده 7 نانومتری، 8 هسته ای بوده که شامل 2 هسته با سرعت 2.6 گیگاهرتز (Cortex-A76)، 2 هسته با سرعت 1.92 گیگاهرتز (Cortex-A76) و 4 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Cortex-A55) می باشد. گوشی هوشمند Nova 5T از پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP10 برخوردار است و برای اجرای بازی های با گرافیک بالا مناسب می باشد. کمپانی هوآوی میان رده Nova 5T را با حافظه داخلی 128 گیگابایت به همراه حافظه رم 6 و 8 گیگابایت به بازار گوشی های هوشمند ارائه کرده است. این گوشی موبایل فاقد پشتیبانی از کارت حافظه جانبی می باشد که این مسئله می تواند موجب نارضایتی برخی از کاربران شود.

اسپیکر

گوشی هوشمند هوآوی Nova 5T فاقد جک 3.5 میلیمتری صدا است و خروجی صدا با کیفیت 32 بیت / 192 کیلوهرتز می باشد.

دوربین Huawei Nova 5T

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید نه‌چندان چشم‌گیر به‌همراه دو ماژول دیگر برای تشخیص عمق و ثبت عکس‌های ماکرو؛ این ترکیب را بارها و بارها با دستگاه‌های میان‌رده‌ی مختلف تجربه کرده‌ایم و اکنون Huawei Nova 5T نیز دقیقا وضعیت مشابهی دارد.

میان‌رده‌ی توانمند هواوی برای دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی به‌همراه لنز F/1.8 فاقد لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کند و به‌موجب بهره‌گیری از فیلتر Quad Bayer برای تجمیع داده‌های هر ۴ پیکسل مجاور، عکس‌ها را به‌صورت پیش‌فرض با وضوح ۱۲ مگاپیکسل می‌گیرد.

باتری

انرژی مورد نیاز nova 5T از طریق یک باتری 3750 میلی آمپری تامین میشود. این باتری از فناوری شارژ سریع با توان 22/5 وات پشتیبانی کرده و میتواند در مدت 24 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود و برای شارژ کامل به مدت زمان 1/5 ساعت نیاز دارد. در استفاده روزمره با یک بار شارژ شما میتوانید تا یک روز کامل از گوشی خود استفاده کنید.

جمع بندی

با بررسی گوشی موبایل nova 5T به این نکته پی بردیم که این گوشی یکی از بهترین میان رده‌های بازار در این بازه قیمتی میباشد و با پردازنده قدرتمند، دوربین با کیفیت، طراحی خاص و زیبا، نرم افزاری به روز میتواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید باشد. ولی نباید نبود محل قرار گیری کارت حافظه جانبی و جک 3/5 میلی متری هدفون را فراموش کنیم. در ادامه به برخی از دلایل خرید این گوشی اشاره میکنیم.

 

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

128 گیگابایت، 8 / 6 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

16 مگاپیکسل
2 مگاپیکسل
48 مگاپیکسل

سلفی

32 مگاپیکسل (0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.0)

نمایشگر
ابعاد

6.26 اینچ (~84.2% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

1080 در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~412 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

پلتفرم
پردازنده

8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.6 گیگاهرتز Cortex-A76 و دو هسته‌ی 1.92 گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Cortex-A55)

سیستم عامل

– EMUI 9.1
اندروید 9.0 (پای)

صدا
جک 3.5 میلی متری

خیر

باتری
باتری

باتری غیر قابل تعویض
لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ سریع باتری 22.5 وات (50% در 24 دقیقه)

شبکه
فناوری

GSM / HSPA / LTE

اتصالات
GPS

بله، با دو بانده A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO، QZSS

NFC

بله

بلوتوث

5.0، A2DP، aptX HD، LE

رادیو

خیر

سایر مشخصات
رنگبندی

آبی/Blue

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی هوآوی نوآ 5 تی (Huawei Nova 5T) ظرفیت 128 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی