هندزفری بلوتوث لنوو کیو تی 81(Lenovo QT81)

برند لنوو دسته:
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث لنوو کیو تی 81(Lenovo QT81) یکی دیگر از هندزفری های بلوتوثی با کیفیت و با قیمت مناسب کمپانی لنوو است که به تازگی روانه بازار شده است.

 

هندزفری بلوتوث لنوو کیو تی 81(Lenovo QT81)

 

نمای کلی هندزفری بلوتوث لنوو کیو تی 81(Lenovo QT81)

 طراحی هندزفری Lenovo QT81 به حالتی است که شکل تو گوشی دارد که با قرار دادنش در گوش،حجم کوچکی از این هدست آشکار می شود که به همین علت این هدست برای استفاده راحت و سبک شما را جذب می کند؛به دلیل این طراحی Lenovo QT81 به راحتی از گوش خارج نمی شود و با فعالیت هایی مثل ورزش کردن یا امور مختلفی که نیاز به حرکات زیادی دارند باعث خارج شدن هدفون ها از گوش نشوند.
وزن هر کدام از هدفون ها بسیار کم است که به همین واسطه می توانید مدت طولانی تری را از Lenovo QT81 استفاده نمایید و احساس خستگی را به شما منتقل نمی کند؛وزن هر کدام از هدفون ها حدود 3.8 گرم است و بسیار ناچیز است که در مقایسه با بسیاری از هدست های موجود در بازار از وزن کمتری برخوردار است.
داخل محفظه شارژ Lenovo QT81 یک پنل نمایشگر قرار دارد که با استفاده از آن می توانید از میزان شارژ هر کدام از هدفون ها و محفظه شارژ باخبر شوید و بدانید چه زمانی نیاز به شارژ دارید.
Lenovo QT81 از یک باتری لیتیوم یونی 1200 میلی آمپری برای محفظه شارژ و باطری با ظرفیت 40 میلی آمپری برای هر کدام از هدفون ها استفاده کرده است که به نظر می رسد شارژدهی خوبی را به کاربران ارائه دهد؛روی داک شارژ یک خروجی TYPE-Cوجود دارد که با استفاده از آن به شارژ کردن هندزفری پرداخته و آن را در زمان حدود 2 ساعته شارژ نمایید.
یکی از قابلیت های جذابی که در این هندزفری ایجاد شده است شارژ کردن دیگر دستگاه ها از طریق پورت TYPE-C استکه با استفاده از در مواقع اضطراری می توانید با اتصال کابل به عنوان یک پاور بانک استفاده نمایید.
Lenovo QT81 از درایور های 8 میلی متری بهره می برد که در کنار تکنولوژی HIFI باعث شده تا کیفیت صدایی شفاف را به مخاطب ارائه دهد؛این هندزفری از نسخه بلوتوث 5.0 بهره برده است که اتصالی پایدار را به ارمغان می آورد.
گواهی IPX4 برای این مدل در نظر گرفته شده است که این هندزفری بلوتوث را در برابر پاشش آب همچون تعریق بدن محافظت می کند و این امر باعث استفاده آسان تر و مطمئن تر در زمان فعالیت هایی همچون وزش می شود.
هندزفری بلوتوث لنوو کیو تی 81(Lenovo QT81)
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث لنوو کیو تی 81(Lenovo QT81)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی