هندزفری بلوتوثی شیائومی هایلو مدل GT2

دسته:
نقد و بررسی اجمالی

هدفون بی سیم هایلو مدل هایلو مدل GT2 از پرطرفدارترین و محبوب ترین محصولات شرکت شیائومی به شمار می‌رود که توانست محبوبیت بسیار مورد قبولی در بین کاربران خود بگیرد. این محصول در حقیقت یکی از با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین محصولات شرکت شیائومی ‌می‌باشد. اگر قصد خرید این محصول شگفت انگیز شرکت شیائومی را دارید و می خواهید با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت هدفون بی سیم هایلو مدل GT2 بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید

اما بررسی هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou GT2

قبل از خرید هدست بلوتوث شیائومی Haylou GT2، بد نیس تاریخچه درخشان نسل قبلی این هدست را بدانید. هایلو مدل GT2 در سراسر دنیا به خصوص ایران با استقبال بی نظیری مواجه شد، یکی از خوش قیمت‌ترین و باکیفیت‌ترین هندزفری در اختیار کاربران قرار گرفت
Haylou که یکی از زیربرندهای موفق شیائومی به حساب می‌آمد، بعد از تولید و عرضه هندزفری‌های سری GT از آزمون «جلب نظر مشتری» موفق خارج شد و بار دیگر پرچم برند چینی شیائومی را بالا برد.

طراحی هدست بلوتوث شیائومی هایلو مدل g2

گوشی‌های کوچک و بیضی شکل Haylou GT2 دقیقا مشابه دیگر اعضای خانواده خود دارای طراحی ارگونومیک استاندارد، سبک مدرن و شکیل است. سیلیکون به کار رفته در این هدست برای قسمت درون گوشی ضد حساسیت و با کیفیت بالا  بوده و پایداری این گوشواره های کوچک در گوش مخاطب را ضمانت داده است. این سیلیکون‌ها از نفوذ صدای مزاحم اطراف جلوگیری می‌کند و توزیع یکنواخت صوت به داخل گوش شما را تدارک دیده است.

پشتیبانی از بلوتوث 5.0

اتصل پایدار، برد 10 متری، سرعت انتقال بالا نسبت به سه مدل دیگر و رفع چالش تاخیر صدا از برجسته‌ترین ویژگی‌هایی است که مخاطبان را مجذوب هدست های شیائومی از جمله هایلو جی تی 2 کرده است که همه این ها را مدیون بلوتوث نسخه 5.0 هستیم. کیفیت صدا در مکالمات تماس تلفنی و عدم تاخیر در رسیدن صدا، روی دیگر سکه در هدست وایرلس شیائومی به حساب می‌آید که بی ربط به وجود بلوتوث 5.0 نیست.

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی شیائومی هایلو مدل GT2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی