هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T10

دسته:
نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T10 یکی از محبوب‌ترین زیر برند شیائومی در حال حاضر است. اگر بدنیال یک هدفون با کیفیت هستید ما شیائومی QCY T10 را به شما پیشنهاد می‌کنیم، هدفون های حرفه ای برند QCY ، از نظر کیفیت صدا ، راحتی و دیگر ویژگی‌ها امتحان خود را پس داده اند. از جمله ویژگی های هدفون QCY T10 سبک و راحت پوشیدن است به طوریکه هر هدفون تنها 4.8 گرم وزن داشته و به دقت طراحی گردیده است تا با گوش شما تنظیم شود. سری سیلیکونی در ضمن بهبود راحتی و پایداری برای بهترین تجربه پوشیدن ، به کاهش نویز کمک می کند. علاوه بر این ، هدفون از سطح ضد آب IPX5 برخودار است ، بنابراین می توانید بدون نگرانی از آنها استفاده کنید.

کیفیت صدای شفاف

هندزفری QCY T10 جمعا 4 میکروفون دارد که درواقع در هر کدام از هندزفری ها دو میکروفون تعبیه گردیده است. یکی از میکروفون ها در قسمت پایینی برای مکالمه و یکی در قسمت پشتی برای حذف نویز قرار گرفته است. هدفون بلوتوثی  کیو سی وای مدل T10 با استفاده از دو میکروفون در هر هندزفری تضمین یک مکالمه با کیفیت بالا و بدون نویز را به شما ارائه می دهد. در واقع میکروفون دوم که در قسمت پشتی قرار دارد صداهای اطراف را دریافت می‌کند و آن ها را حذف می کند که به گوش مخاطب شما نرسد.

عمر باتری و سرعت شارژ QCY T10

مهم ترین نکته در مورد این مدل این است که بهترین صدا را برای شما به ارمغان می‌آورد.نقطه قوت هندزفزی کیو سی وای T10 باتری آن و مدت زمان طولانی موسیقی است.; QCY تلاش کرده تا بتواند یک هندزفری بی عیب و نقص بسازد و در راه ساخت آن از باتری غافل نشده است. هندزفری ها می تواند تا 3.5 ساعت به پخش موسیقی پرداخته و 3 ساعت برای مکالمه پیاپی در خدمت شما باشند. همچنین باتری داک شارژ نیز 21 ساعت به این زمان اضافه می کند و در واقع می تواند 5 بار هندزفری ها را شارز کند. البته توجه داشته باشید که زمان اعلام شده در شرایط آزمایشگاهی و حجم صدای 50 درصد بوده و ممکن است در استفاده روزمره زمان کمتری را دریافت کنید. ظرفیت باتری داخلی داک شارژ معادل با 600 میلی آمپر ساعت است که باعث شده تا داک شارژ به نسبت مدل های پیشین کمی بزرگتر باشد اما با استفاده از بهترین متریال این شرکت همواره سعی کرده تا وزن هندزفری ها را در وزنی ایده آل نگه دارد و به 3.7 گرم به ازای هر هندزفری برساند.

T10 دارای بلوتوث نسخه 5.0

این هندزفری از نسخه بلوتوث 5.0 استفاده می‌کند. که این امر باعث ایجاد کیفیت بهتری برای شنیدن موسیقی و به طور کلی انتقال صدا می‌شود. مورد دیگری که شرکت کیو سی وای در رابطه با این نسخه از بلوتوث مطرح کرده، عدم رساندن نویز و صداهای اضافی یا به حداقل رساندن آن ها است. در نظر داشته باشید که اگر وسیله ای که به این گوشی متصل می کنید نیز از بلوتوث 5.0 بهره می برد، مزایای دیگری در اختیار خواهید داشت.

درایور دوگانه؛ لذت شنیدن موسیقی

هندزفری کیو سی وای T10 دارای درایور دوگانه Amature است که می تواند تمام سطوح صدای زیر و بم را به خوبی پخش کند. همچنین این هندزفری شفافیت و تفکیک صدا را در کنار بیس بالا حفظ کرده و هم مناسب مکالمه و هم مناسب موسیقی است.

سایر قابلیت های T10

هندزفری بلوتوث دو گوش کیو سی وای QCY T10 دارای استاندارد IPX5 بوده که نشان دهنده ضدتعریق بودن هندزفری هاست. علاوه بر این ویژگی ها، کیو سی وای T10 دارای یک اپلیکیشن با نام QCY است که هم برای iOS و هم برای اندروید منتشر شده و با اضافه کردن این دستگاه به اپلیکیشن به سادگی می توانید کارایی های کاربری لمسی را به سادگی تغییر دهید و در گوشی های اندروید از قابلیت POP-UP Window نیز بهره مند باشید.

مشخصات فنی هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T10

  • برند: شیائومی
  • مدل: QCY T10
  • تعداد میکروفون: 4
  • حذف نویز: دارد
  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • برد و محدوده عملکرد: 10 متر
  • گواهینامه: IPX5
  • ظرفیت باتری داخلی داک شارژ: 600 میلی آمپر

اقلام همراه کیو سی وای مدل T10

در این محصول، غیر از هندزفری و داک شارژ آن،  یک کابل شارژ تایپ سی و دو سری اضافه نیز قرار دارد

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی