محافظ همراه هادرون مدل P102

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

هادرون مدل P102 محافظ تایمر داری است  چند کاره که برای محفاظت از همه ی وسایل و تجهیزات الکترونیکی قابل استفاده می باشد.

این محصول از جمله لوازم جانبی مهم و پر کاربردی است که باید هرکسی یکی از آنها را داشته باشد

علاوه بر ابعاد کوچک این کالا  که باعث  قابل حمل بودن آن می شود مناسب برای استفاده های خانگی نیز می باشد.

مزایای محافظ هوشمند هادرون مدل P102  نسبت به سایر محافظ ها

–  حمل آسان یک محافظ مطمئن.
– مجهز به تایمر با 3  زمان ۱:۳۰ و۲:۳۰ و ۵ ساعت
– دارای  به پردازشگر  برای بررسی کیفیت برق.
– قابل اتصال به اشکال مختلف دوشاخ های برق .
– ایمنی بالا در برابر دو فاز شدن برق ( بالاتر  ۳۸۰ ولت ).
– طراحی زیبا و خاص.
– دارای ۳۶ ماه گارانتی تعویض محصول.

محافظ هادرون مدل P102 علاوه بر محافطت از تجهیزات الکترونیکی در برابر نواسانات برق , توانایی محافظت از باتری وسایل قابل شارژ را نیز دارد . بعضی  از باتری ها نسبت به شارژ بیش از حد حساس هستند و وصل بودن شارژر به باتری برای بلند مدت و حتی در بعضی از مواقع در کوتاه مدت میتواند باعث بوجود آمدن آسیب جدی به باتری  شود. با تنظیم نموندن تایمر محافظ میتوان خطر شارژ بیش ار حد را تا مقدار زیادی کم کند.

محافظت هوشمند  هادرون مدل P102 چگونه کار می کند

لوازم الکترونیکی برای استفاده در بازه های  مشخصی  از ولتاژ طراحی میشوند . بعضی  از آنها برای استفاده در بازه  برق یونیورسال  ۸۵ تا ۲۶۵ ولت و برخی دیگر مناسب با برق کشور مصرف کننده که در ایران ۲۲۰ با درصد مشخصی از خطا است ، طراحی میشوند.

با این حال کیفیت برق ورودی بستگی به سیم کشی ساختمان و لوازمی که از برق استفاده میکنند میتواند تغییر کند. به عبارت دیگر  ولتاژ برق یکی از شاخصه های کیفی برق میباشد و فرکانس, میزان آمپر دهی, بسامد های لحظه ای و هارمونیک های سوار بر امواج برق از دیگر شاخصه های کیفیت برق ورودی تجهیزات  میباشد که اگر هر کدام از آنها در محدوده درست خود قرار نداشته باشند, میتواند به تجهیزات برقی صدمه وارد نماید.

به همین دلیل محافظ هوشمند هادرون مدل P102  به عنوان محافظی دقیق و مطمئن, از پردازشگر جهت بررسی کیفیت برق بهره مند است و میتواند مفدار زیادی از خطاهای برق را شناسایی کند و از به وجود آمدن صدمه به لوازم برقی پیشگیری کند.

از دیگر حسن های این محافظ هوشمند سرعت بسیار بالای عکس العمل  به نوسانات ناگهانی در برق ورودی است. محافظ هوشمند هادرون مدل P102  برق ورودی را در ثانیه ۵۰۰۰ بار بررسی می کند و بیشترین زمان مورد نیاز برای قطع کردن برق معیوب ۲۵ هزارم ثانیه میباشد که برای یک محافظ تایم  بسیار خوبی است .

تایمر  محافظ هادرون مدل P102چگونه کار می کند

تایمر محافظ هوشمند هادرون مدل P102  میتواند برای زمان های ۱:۳۰ ،۲:۳۰ و۵ ساعت فعال شود . تایمر مزیتی است که میتواند به منظور کار های مختلف استفاده شود یا به صورت دائمی غیرفعال گردد. تایمر برای جلوگیری از شارژ اضافی وسایل دارای باتری , قطع چراغ ها بعد از زمان مشخص در شب و برخی از وسایل خنک کننده و .. میتوان استفاده شود این ها چند مثال کوچک در مورد مزیت استفاده  از تایمر در این دستگاه می باشد.

پس از هر دفعه متصل کردن محافظ هوشمند هادرون به برق , تایمر به صورت پیش فرض خاموش است و در صورت نیاز به روشن کردن تایمر از دکمه SET استفاده کنبد . با هر بار فشار دادن دکمه SET زمان تایمر بیشتر می شود و چراغ مربوط به زمان تایمر روشن می گردد. برای غیر فعال کردن تایمر دکمه SET را برای ۲ ثانیه نگه دارید  تا چراغ های مرتبط با زمان تایمر به طور کامل خاموش شوند  و تایمر غیر فعال گردد.

هادرون مدل P102

قابلیت اتصال  به ارت :

از مزایای مهم محافظ هوشمند هادرون مدل P102  قابلیت اتصال به ارت است که از آسیب رسیدن لوازم برقی زمان وصل کردن دو شاخه به برق پیشگیری می کند . این سیستم که انحصارا در شرکت هادرون طراحی و ساخته شده و مخصوص محافظ های هادرون است  زمان اتصال برق را به گونه ای سازمان دهی می کند که کمترین شوک جریانی در هنگام اتصال ایجاد شود که علاوه بر پیشگیری  از خطر آسیب رسیدن به  دستگاه های مصرفی , از بوجود آمدن  نویز های ناخواسته در شبکه برق و در نتیجه دیگر دستگاه های متصل به برق پیشگیری کند.

 

مشخصات کلی
نمایشگر
ابعاد

52× ۵۲× ۳۱ میلیمتر

سایر مشخصات
حد اکثر ولتاژ قابل تحمل

400 ولت

محدوده صحیح ولتاژ

۱۸۵ الی ۲۴۵ ولت متناوب

حد اکثر فرکانس

۶۵ هرتز

محدوده صحیح فرکانس

۴۵ الی ۵۵ هرتز

تاخیر اولیه

۵ ثانیه

تاخیر بعد از وقوع خطا

۵۰ ثانیه

تاخیر قطع خروجی هنگام بروز خطا

حداکثر ۲۵ هزارم ثانیه

جریان خروجی

۱۰ آمپر

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محافظ همراه هادرون مدل P102”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی