ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی

ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی دقیقا مشابه اورجینال بوده و به سفارش شرکت آرسون طراحی شده بطوری تشخیص اورجینال از کپی آن برای هر شخصی مشخص نیست. ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی دارای سری های سلیکونی داخل گوش بوده که همین امر باعث شده که صدای اطراف شما به طور کامل و موثر به طور چشمگیری قطع بشود.

قابلیت حذف نویز

حذف صداهای مزاحم باعث شده که ایجاد صدایی شفاف و دلنشین و باس بسیار قدرمندی برای شما به ارمغان آورد. همین امر باعث گردیده از شنیدن موسیقی لذت ببرید، لازم به ذکر است نرم بودن سری های سلیکونی و زاویه مطمئن قرار گیری در گوش ضمن امکان استفاده طولانی مدت در تمام طول روز بدون احساس خستگی به ارمغان آورده است.

تراشه هوشمند apple H1 ضمن حذف هوشمند صدای محیط توانایی پردازش 10 کانال صوتی به صورت هم زمان دارد که باعث تفکیک و آنالیز هرچه بهتر صدا می شود تراشه APPLE H1 در ایرپاد پرو اپل Air pods pro صدا را با کمترین میزان تاخیر ،چیزی در حدود صفر، صدا را انتقال می دهد که در همنوع های خود اولین است .

هنگامی که گوشی ها در گوش قرار گرفته ولی از آنها استفاده نمی کنید برای شنیدن صدای محیط و اطرافیانتان نیازی به برداشتن گوشی ها از گوش خود ندارید بلکه تنها با لمس کردن ایرپاد خود براحتی صدای محیط را در گوش شما پخش خواهد کرد.

ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی با داشتن گواهینامه ی IPX4 امکان استفاده از ایرپاد پرو را در محیط های ورزشی و در هنگامی که ورزش می کنید بدون نگرانی از خیس شدن را به شما می‌دهد .

گواهینامه ی IPX4  که توسط شرکت های معتبر بین المللی صادر می گردد گواهینامه مقاومت در برابر آب و رطوبت می باشد که البته استفاده از آن در حمام استخر را به شما پیشنهاد نمی کنیم ولی می توانید با خیالی راحت در حین ورزش زمانی که در حال تعرق هستید و هوای بارانی استفاده نمایید.

 

ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی

باتری ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی

ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی در کنار سیستم حذف صدای نویز دینامیکی و هوشمندی که دارد کنترل هوای داخل گوشی و مقاومت در برابر رطوبت عمر باتری بیشتری دارد.

ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی می تواند با یکبار شارژ کامل کیس تا 24 ساعت برای گوش کزدن موسیقی و یا مکالمه آماده باشد  و این در صورتی هست که کاربران تنها از یک گوشی استفاده کنند و گوشی دیگر را درون کیس قرار دهید و پس از پایان یافتن شارژ ایرپاد ها با یکدیگر تعویض کنید. و در صورت استفاده همزمان هر دو گوشی تا 8 ساعت کارایی دارد که بعد از آن می توان بوسیله کیس شارژ همراه مجددا شارژ نمود.

شرکت اپل از سری IPHONE 7 به بعد دیگر جک AUX 3.5MM در دستگاه های خود استفاده نکرد و این بدین معنیست که دیگر از هدفون و هندزفری های رایج بر روی این دستگاه ها نمی شود استفاده کرد که جایگزین آنها ایرپادها و هندزفری های بی سیم است. سیستم های ACTIVE NOISE CANCELLATION , ADAPTIVE EQ باعث بوجود آمدن صدایی شگفت انگیز با جزییات کامل شده است که توجه هر شخضی را به خود جذب می کند.

دیگر مزایا Air Pods Pro های کپی

از دیگر مزایای ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی قابلیت شارژ وایرلس است که در کنار آن یک کابل تایپ سی به لایتنینگ قرار دارد. با پنج دقیقه شارژ این دستگاه میتوان از یکساعت موسیقی با کیفیت لذت برد.

قابلیت قطع و وصل خودکار موسیقی هنگام وارذ یا خارج کردن ایرپاد از گوش

در قسمت پایین دستگاه گوشی پنل لمسی وجود دارد که با یکبار لمس قطع و پخش موسیقی و پاسخ به تماس و رد تماس را امکان پذیر می سازد . با دوبار لمس سریع می توانید هنگام گوش کردن به موسیقی به تراک بعدی بروید و همچنین با سه بار لمس آن می توانید به موزیک قبلی بروید .

با لمس و نگه داشتن لمس می توانید از حالت نویزگیر فعال ACTIVE NOISE CANCELLATION به حالت پخش صدای محیط TRANSPARENCY MODE بروید.

همچنین داخل جعبه دو جفت سری سیلیکونی اضافه با دو سایز متفاوت قرار دارد که می توانید سایز مناسب گوش خود را پیدا کنید و لذت ببرید.

در بخش ماندگاری باتری، هدفون ایرپاد اپل می تواند تا ۳ الی ۴ ساعت و گاها بیشتر در موسیقی دوام آورد و پاور بانک ایرپاد ها نیز می تواند تا ۶ الی ۷ بار ایرپاد ها را شارژ کند، که در این بازه قیمتی به نسبت رقبا، عالی است.

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایرپاد پرو اپل Air Pods Pro های کپی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی