نقد و بررسی اجمالی

 Poco M3 Pro 5G از دیگر محصولات کمپانی شیائومی و مدل پیشرفته تر Poco M3 است این گوشی قابلیت‌جذابی را در اختبار کاربر قرار داده است. این گوشی به صفحه نمایش 6.5 اینچی با نرخ به‌روز رسانی حداکثری 90 هرتزی مجهز است که امکان تجربه گیمینگ بی‌نظیری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی از 3 لنز تشکیل شده و کیفیت دوربین جلو 8 مگاپیکسل است. همچنین، گوشی Poco M3 Pro 5G با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از اینترنت پر سرعت 5G و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار گردیده است

طراحی و کیفیت ساخت Poco M3 Pro 5G

گوشی پوکو M3 Pro در ابعاد ۱۶۱٫۸ در ۷۵٫۳ در ۸٫۹ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۱۹۰ گرم می‌رسد. یک صفحه‌نمایش بزرگ و کشیده روی گوشی قرار گرفته که تنها حفره دوربین جلو روی آن دیده می‌شود. گوشی حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و همین موضوع زیبایی آن را دوچندان کرده است. روی لبه سمت راست گوشی محل قرارگرفتن دکمه پاور را مشاهده می‌کنید که با حسگر تشخیص اثر انگشت ترکیب شده است. این اتفاق باعث شده که دسترسی به حسگر تشخیص انگشت راحت‌ و سریع باشد.

Xiaomi-Poco-M3-Pro-5G

پردازنده و حافظه داخلی Poco M3 Pro 5G

پردازنده Poco M3 Pro 5G پردازنده خوش قیمت مدیاتک و البته درخور قدرت MediaTek Dimensity 700 است که براحتی از پس تمامی کارهای روزمره و بازی‌های نه چندان سنگین سربلند بیرون می‌آید. شیائومی پوکو M3 pro 5G در رنگ‌های خاکستری،‌ زرد و آبی به بازار معرفی شد؛ همچنین این گوشی در دو نسخه با حافظه‌های ۴/۶۴ گیگابایت و ۶/۱۲۸ گیگابایت بفروش می‌رسد.

دوربین Poco M3 Pro 5G

دوربین گوشی Poco M3 Pro 5G چینش عمودی از سه لنز دوربین در کنار فلش بهره برده است، همچنین در پوکو m3 پرو قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K نیز فراهم شده و فلش دوگانه LED کمک حال شما در نور کم است. همچنین لنز سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی شیائومی پوکو m3 پرو تعبیه شده در حالت هول پانچ، کیفیت مناسبی دارد و با پشتیانی از فیلمبرداری با کیفیت 1080 پیکسل و قابلیت Panorama ابزاری مناسب برای شبکه‌های اجتماعی و برقراری تماس تصویریست.

  • دوربین اصلی سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 امکان استفاده از فوکوس خودکار و تشخیص چهره
  • سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.4 برای عکاسی ماکرو
  • سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.4 تشخیص عمق

 

باتری Poco M3 Pro 5G

باتری شیائومی Poco M3 Pro 5G در نسخه پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است. این گوشی مجهز به شارژ سریع ۱۸ واتی هست، که برای شارژ ۳۵% نیم ساعت و ۶۷% یک ساعت و برای ۱۰۰% شدن به ۱۱۶ دقیقه زمان احتیاج دارید، شارژر ارائه شده در جعبه این گوشی ۲۲.۵ واتی می‌باشد.

مشخصات کلی
حافظه
حافظه داخلی

128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم
64 گیگابایت 4 گیگابایت رم

دوربین
دوربین اصلی

48 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/2.0 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8) 2 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4) 2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق، f/2.4)

سلفی

8 مگاپیکسل (لنز واید، f/2.0)

نمایشگر
ابعاد

6.5 اینچ (~83.7% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن

1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~405 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نوع

IPS LCD

پلتفرم
پردازنده

– 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.73 گیگاهرتزی Mongoose M4 و دو هسته‌ی 2.4 گیگاهرتزی Cortex-A75 و چهار هسته‌ی گیگاهرتزی Cortex-A55)

سیستم عامل

اندروید 11 – MIUI 12

صدا
جک 3.5 میلی متری

بله

باتری
باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

شارژر

– دارای شارژر 22.5 وات در جعبه محصول

شبکه
فناوری

GSM / HSPA / LTE / 5G

اتصالات
GPS

بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS

NFC

بله (وابسته به بازار عرضه)

بلوتوث

5.1، A2DP، LE

رادیو

استریو رادیو اف‌ام

سایر مشخصات
رنگبندی

آبی/Blue
زرد/Yellow
مشکی/Black

USB

USB تایپ سی 2.0

برند

شیائومی

جنس بدنه

جلو شیشه, پشت پلاستیک, فریم پلاستیک

نوع سیم کارت

هایبرید دو سیم کارته (نانو سیم کارت, استندبای دوگانه)

وزن

190 گرم

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی شیائومی Poco M3 Pro 5G”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی