هندزفری بلوتوث لنوو QT83

نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث لنوو QT83 یکی از جدیدترین محصولات لنوو که شباهت زیادی به ایرپاد اپل دارد روانه بازار شد.

 

هندزفری بلوتوث لنوو QT83

 

نمای کلی هندزفری بلوتوث لنوو QT83

کمپانی لنوو از جمله برندهایی است که در زمینه تولید لوازم صوتی مانند هدفون و هندزفری هم فعالیت دارد و غیر از لپتاپ های خود که بیشتر با آن ها شناخته می شود،محصولات با کیفیتی نیز در زمینه محصولات صوتی به بازار عرضه کرده است.
تنوع هندزفری ها و هدفون های آن هم روز به روز در حال توسعه و گسترش است و در محصولات خود نیز از فناوری ها و تکنولوژی های مختلفی نیز استفاده می کند. هندزفری لنوو QT83 یکی از همین هندزفری ها است که با مشخصات مختلف کاربردهای متفاوتی را نیز به کاربران خود می دهد و با توجه به نیاز شما و فناوری های به کار رفته در آن می توانید به راحتی آن را بررسی نمایید.
هندزفری بلوتوث لنوو QT83
لنوو ،هندزفری خود را شبیه به ایرپادهای اپل طراحی کرده و از نوع هندزفری های تو گوشی نیست، بنابراین برای آن دسته از افرادی که نمی توانند از هندزفری های تو گوشی استفاده کنند، بسیار مناسب است و بدون هیچ مشکلی می توانند از این هندزفری های استفاده نمایند.
وزن هر کدام از ایرفون ها بسیار کم است که به همین واسطه می توانید مدت طولانی تری را از هندزفری ها استفاده نمایید و باعث خستگی شما نشوند. گفتنی است که وزن کلی محصول با ایرفون ها و کیس شارژ برابر است با 150 گرم که می توانید همیشه آن ها را همراه خود داشته باشید.
هندزفری لنوو QT83 از فناوری AAC استفاده می کند که بدین منظور است تا کدک های صوتی به خوبی شناسایی شوند و در نهایت به گوش شما برسند که باعث بهتر شنیده شدن صدا و موسیقی و جزئیات آن خواهند شد. در تکمیل این مورد باید اشاره کرد که به سبب وجود سیستم هوشمند برای کاهش نویز صدا در این هندزفری شما می توانید با شرایط خیلی بهتری به موسیقی گوش داده و مزاحمتی نیز برای شما وجود نداشته باشد.
به دلیل وجود این سیستم هوشمند، صداهای اضافی محیط و اطراف شما، کمتر به گوش می رسد و بهتر می توانید روی آنچه که می شنوید تمرکز داشته باشید.  هر یک از هندزفری ها دارای پنل های لمسی هستند که با استفاده از آن ها می توان کنترل عملکرد هندزفری را به دست گرفت.
اگر موسیقی در حال پخش باشد، می توانید با یکبار لمس هندزفری (پنل لمسی هندزفری) موسیقی در حال پخش را قطع کنید و با دوباره انجام دادن این کار، موسیقی را پخش کنید.
هندزفری بلوتوث لنوو QT83
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث لنوو QT83”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی