هدفون بی سیم لنوو مدل Livepods LP1S

دسته:
نقد و بررسی اجمالی

چند سال اخیر سال‌های پر رقابتی در زمینه تولید ایرپادها از جمله هدفون بی سیم لنوو مدل Livepods LP1S بین برندهای دنیای تکنولوژی بود. همه شرکت‌ها در تلاش برای تولید محصولات باکیفیت و خوش قیمت بودند. لنوو هم یکی از همین برندها است که سعی کرده محصولاتی باکیفیت و قیمت رقابتی تولید کند یکی از این محصولات هدفون بی سیم لنوو مدل Livepods LP1S سیلیکون ضد حساسیت آن است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

طراحی هدفون بی سیم لنوو مدل Livepods LP1S

هدفون بی سیم لنوو مدل Livepods LP1S دارای طراحی زیبا و چشم نوازی است لنوو سعی کرده در طراحی این محصول از ایرپادهای اپل الگوبرداری کند. این محصول دارای ارگونومی مناسب برای گوش می‌باشد. داخل داک هدفون بی سیم لنوو ال پی 1 اس لایو پودز 3 نوع سیلیکون برای سایزهای مختلف گوش موجود است این سیلیکون ضد حساسیت است. این هندزفری از استاندارد IPX4 بهره می‌برد که از هدفون بی سیم لنوو مدل Livepods LP1S در برابر رطوبت و تعرق محافظت می‌کند. این ویژگی هندزفری بلوتوثی لنوو ال پی 1 اس لایو پودز به یک گزینه مناسب برای ورزش تبدیل می‌کند.

صدای دلنواز و اتصال خوب هدفون لنوو ال پی 1 اس لایو پودز

درایور 10 میلی‌متری بهره‌مندی از بلوتوث نسخه 5 و استفاده از تکنولوژی‌های حذف نویز و کدگذاری صدا مکالمه‌ای بدون دردسر و صدای موسیقی دلنشینی را به شما ارائه می‌دهد. هدفون لنوو LP1S Livepods به لطف بهره‌مندی از این تکنولوژی‌ها صدای زیبا و نزدیک به واقعیت را به گوش شما می‌رساند و این هندزفری را در زمینه بهترین محصولات از لحاظ کیفیت صدا قرار می‌دهد.

باتری هدفون بی سیم لنوو LP1S Livepods چگونه است؟

ظرفیت باتری 50 میلی‌آمپر ساعتی گوشی‌ها و 250 میلی‌آمپر ساعتی داک شارژ هدفون بی سیم لنوو Livepods LP1S شارژدهی و بی را برای شما به ارمغان می‌آورد گوشی‌ها و داک شارژ این محصول جمعاً 12 ساعت به‌صورت مداوم می‌تواند به شما شارژدهی کند که این عدد برای استفاده معمول 4 تا 5 روز مناسب است.

هدفون بی سیم LP1S Livepods بخرم یا نه؟

قیمت خوب، امکانت فوق‌العاده، دوام بالا و استحکام مناسب برای ورزش هدفون بی سیم لنوو ال پی 1 اس لایوپودز را تبدیل به یکی از گزینه‌های خوب برای خرید هندزفری بلوتوثی کرده است. این هندزفری صدای خوبی به شما ارائه می‌دهد همچنین با آن مکالمه‌ای بی‌نقص و بدن نویز را تجربه خواهید کرد این هندزفری ارزش خرید بالایی دارد و به شما عزیزان پیشنهاد می‌شود اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی دارید حتماً نگاهی به آن بیندازید

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بی سیم لنوو مدل Livepods LP1S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی